Η Walmart επανασχεδιάζει τα τμήματα των φρέσκων προϊόντων, θέτοντας ως στόχο τη δημιουργία χώρων που προσφέρουν μια «φρέσκια» εμπειρία στους πελάτες.

Όπως ανέφερε σχετικά σε blog post ο Charles Redfield, Executive Vice President, Walmart US Food, η αλυσίδα σχεδιάζει την ανανέωση της πλειονότητας των καταστημάτων της έως το ερχόμενο καλοκαίρι (ο όμιλος λειτουργεί ένα δίκτυο 4.779 καταστημάτων Walmart στις ΗΠΑ). Μεταξύ των αλλαγών, περιλαμβάνεται η δημιουργία χώρων που δίνουν την αίσθηση της ανοιχτής αγοράς (open market feel), καταλαμβάνοντας μεγαλύτερη έκταση, με μεγαλύτερους διαδρόμους και χαμηλά displays.

Με αυτόν τον τρόπο, οι πελάτες θα μπορούν από την πρώτη στιγμή της εισόδου τους στο κατάστημα να έχουν οπτική επαφή με το σύνολο του τμήματος και των προϊόντων που διαθέτει. Στο τμήμα θα χρησιμοποιούνται displays με έντονα χρώματα, πλήρη προϊόντων, ώστε να τονίζεται η φρεσκάδα και η ποιότητά τους. Μετά την προσθήκη περισσότερων βιολογικών προϊόντων στα καταστήματά της, η Walmart δημιουργεί πλέον ένα «βιολογικό κατάστημα» (organic shop), συγκεντρώνοντας τις σχετικές κατηγορίες σε ένα σημείο.