Οι πελάτες που πραγματοποιούν αγορές μέσω της online πλατφόρμας της Walmart μπορούν πλέον να παραλαμβάνουν τα προϊόντα τους εντός δύο ωρών, μέσω της υπηρεσίας Express delivery, που εγκαινιάστηκε τον Μάιο του 2020, έχοντας πλέον ως ελάχιστο όριο κόστους αγορών όχι τα 35 δολάρια, αλλά μόλις 10. Η υπηρεσία παράδοσης εντός δύο ωρών είναι διαθέσιμη σε περίπου 3.000 καταστήματα της αλυσίδας και απασχολεί μια ομάδα 170.000 εργαζομένων, που έχουν την ευθύνη διαχείρισης των παραγγελιών των πελατών.
Σύμφωνα με τους αναλυτές του Grocery Dive, καθώς η ζήτηση για e-commerce υπηρεσίες αυξάνεται ραγδαία στη διάρκεια της πανδημίας, λιανέμποροι τροφίμων, όπως η FreshDirect και η Hy-Vee, προσθέτουν στις υπηρεσίες τους την ολιγόωρη παράδοση παραγγελιών, έχοντας ένα μίνιμουμ κόστος αγορών ως προϋπόθεση αξιοποίησής της. Αντίστοιχα ο μεγάλος ανταγωνιστής τής Walmart, η Amazon, διαθέτει εδώ και χρόνια την υπηρεσία Prime Now. Η Walmart πρόσφατα μείωσε και το μίνιμουμ κόστος αγορών και στη σχετική υπηρεσία που παρέχει στους συνδρομητές τής πλατφόρμας της, που πληρώνουν ετήσια συνδρομή 98 δολάρια και εξυπηρετούνται με δωρεάν παράδοση εντός μιας ή δύο ημερών, καθώς και το αντίστοιχο προαπαιτούμενο ύψος αγορών για τις παραγγελίες στο Walmart+ (πρόγραμμα πιστότητας παρόμοιο με το Prime, που κέρδισε με το λανσάρισμά του πάνω από 8 εκατ. συνδρομητές). Η αλυσίδα, στο πλαίσιο της ενισχυμένης επένδυσης σε υπηρεσίες e-commerce, αναπτύσσει και micro-fulfillment centers, δηλαδή τοπικά σημεία εξυπηρέτησης παραγγελιών, που μπορούν να επιταχύνουν τις διαδικασίες παράδοσης και παραλαβής αγορών.