Μήνυση κατέθεσε η Unilever εναντίον της Intermarché. H γαλλική αλυσίδα σούπερ μάρκετ έχει κατηγορήσει επανειλημμένα την Unilever για πρακτικές shrinklflation (όταν, δηλαδή, μειώνεται το μέγεθος ή η ποσότητα του προϊόντος, ενώ η τιμή του παραμένει σταθερή ή αυξάνεται). Η Intermarché είχε χρησιμοποιήσει αφίσες και σημάνσεις, ενημερώνοντας τους καταναλωτές για την πρακτική του shrinklflation. «To Magnum παλιότερα σήμαινε μεγάλο», ήταν η πρόταση που αναγραφόταν στις σημάνσεις του σούπερ μάρκετ για το διάσημο παγωτό. Πράγματι, το παγωτό Magnum μειώθηκε κατά 70 γραμμάρια, ενώ η τιμή του ανά κιλό αυξήθηκε κατά 39%. Και άλλα brands της Unilever, όπως η Knorr και το Carte d’Or, φαίνεται πως έχουν εφαρμόσει την πρακτική του shrinklflation. Αναφορικά με την Knorr, το διάσημο διαφημιστικό μότο «Λατρεύω την Knorr» έγινε από την Intermarché «Λάτρευα την Knorr». Η Unilever δυσαρεστήθηκε με τη «δυσφημιστική εκστρατεία» και έστειλε δικαστικούς επιμελητές σε ορισμένα καταστήματα, προκειμένου να την σταματήσει. Τελικά η εταιρεία προσέφυγε στην δικαιοσύνη και μήνυσε την γαλλική αλυσίδα. «Λάβαμε μια απίστευτη κλήτευση», επιβεβαίωσε η αλυσίδα στο σάιτ της. Η Intermarché δεν είναι η πρώτη αλυσίδα σούπερ μάρκετ που κατηγορεί τους κατασκευαστές για τέτοιες αθέμιτες πρακτικές. Το περασμένο φθινόπωρο, η Carrefour –που πρόσφατα ανακοίνωσε ότι διαπραγματεύεται την εξαγορά 31 καταστημάτων της Intermarché– είχε ήδη τοποθετήσει αφίσες στους διαδρόμους της με το μήνυμα «Σε αυτό το προϊόν μειώθηκε το βάρος του και αυξήθηκε η τιμή που χρεώνει ο προμηθευτής μας». Η γαλλική κυβέρνηση εξετάζει το ενδεχόμενο να απαιτήσει από τους κατασκευαστές και τους λιανοπωλητές να ενημερώνουν τους καταναλωτές, όταν μειώνουν το μέγεθος ή το βάρος ενός προϊόντος. Ωστόσο, κάτι τέτοιο απαιτεί συμφωνία με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.