Συμφωνία αποκλειστικής συνεργασίας με τη Unilever στις ΗΠΑ και τον Καναδά υπέγραψε πρόσφατα η Starbucks. Η συμφωνία προβλέπει την παραγωγή παγωτών, τα οποία θα διανέμονται αποκλειστικά από τα καταστήματα της αλυσίδας (η αξία της αγοράς παγωτού στις δύο χώρες αγγίζει τα 11 δισ. δολάρια). Για να υλοποιηθεί η συμφωνία, θα πρέπει να τοποθετηθεί στα καταστήματα ο απαραίτητος ψυκτικός εξοπλισμός. Η Unilever δηλώνει πως τα παγωτά που θα διανέμονται από τα Starbucks θα είναι “super premium” και θα κυκλοφορούν σε κλασικές γεύσεις του καφέ. Η συμφωνία αυτή έρχεται ως συνέχεια της πρόσφατης συνεργασίας των εταιρειών στο επίπεδο της διανομής των ready to drink ροφημάτων Tazo, τα οποία διανέμονται επίσης από τα Starbucks.