Η βρετανική αλυσίδα σταμάτησε να προσφέρει το διπλό της διαφοράς μεταξύ της τιμής των προϊόντων της και εκείνων άλλων αλυσίδων, μετά από τη μεγάλη συμμετοχή των πελατών της στο κυνήγι των διαφορών και την εκταμίευση μεγάλων ποσών στην κάλυψή τους.

[Ηνωμένο Βασίλειο] Η Tesco ανακοίνωσε πως θα εξακολουθεί να δίνει τη διαφορά της τιμής σε όσους βρουν προϊόντα που πωλούνται από τα καταστήματά της σε χαμηλότερη τιμή σε κάποιο άλλο κατάστημα, αλλά όχι στο διπλό. Η ανακοίνωση αυτή θεωρήθηκε ήττα κυρίως από την ανταγωνίστρια αλυσίδα Asda αλλά και νίκη των social media, που ενημέρωναν τους καταναλωτές για τις διαφορές τιμών.

Η πρωτοβουλία της Tesco είχε ξεκινήσει στις αρχές του χρόνου με στόχο να αποδείξει πως ήταν φθηνότερη από την Asda, διαψεύδοντας έτσι τους ισχυρισμούς της σύμφωνα με τους οποίους ήταν φθηνότερη κατά 10% από κάθε άλλη αλυσίδα. Κάποια websites γέμισαν από καταναλωτές που ενημέρωναν τους υπόλοιπους για διαφορές τιμών σε προϊόντα, δίνοντάς τους έτσι την ευκαιρία να εξασφαλίσουν από την Tesco κουπόνια διπλάσιας αξίας από τη διαφορά των τιμών.