Η εταιρεία έρευνας και συμβουλευτικών υπηρεσιών dunnhumby, η οποία ανήκει στην Tesco, ανακοίνωσε την απόφασή της να διευρύνει τις συνεργασίες της στις ΗΠΑ. Μέχρι τώρα, υπήρχε αποκλειστική συνεργασία για παροχή στοιχείων και υπηρεσιών στην αλυσίδα Kroger.

Με αυτή την κίνηση, η εταιρεία, για την οποία o CEO της Tesco δεν έχει αποκλείσει την πώληση, αποκτά τη δυνατότητα να έχει ένα διευρυμένο πελατολόγιο σε μια πολύ μεγάλη και σημαντική αγορά, όπως αυτή της βόρειας Αμερικής. Η αποκλειστική συνεργασία της dunnhumby με την Kroger χρονολογείται από το 2003. Από τότε η αμερικανική αλυσίδα επωφελείται των στοιχείων έρευνας και των μελετών που παράγει η εταιρεία, για την προσαρμογή της στρατηγικής της στις ανάγκες και τις αλλαγές της αγοράς, με μια καινοτόμο οπτική. Μεταξύ των εταιρειών που επωφελούνται από τις υπηρεσίες της dunnhumby είναι οι Coca Cola και Unilever, οι οποίες από τον περασμένο Οκτώβριο χρησιμοποιούν το νέο της εργαλείο BAR (Behavioral Attitudinal Research), μέσω του οποίου διερευνώνται οι αλλαγές στις αγοραστικές συνήθειες.