Με κεντρικό θέμα “Human Centricity 2.0: Serving with Empathy & Artificial Intelligence”, το Συνέδριο Κορυφής στην Εξυπηρέτηση Πελατών έρχεται στις 6 Ιουνίου 2024, στο Αμφιθέατρο OTEAcademy του Αμαρουσίου, υπό τη διοργάνωση της BOUSSIAS Events σε συνεργασία με το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) για 19η συνεχόμενη χρονιά.
Η Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ, Artificial Intelligence) τα τελευταία χρόνια έχει κάνει δυναμική είσοδο στον τομέα της εξυπηρέτησης, παρέχοντας σύγχρονες λύσεις για την ικανοποίηση του πελάτη, αλλά και την ανάπτυξη της επιχείρησης.
Συγκεκριμένα, στο συνέδριο θα παρουσιαστούν σχετικά case studies από εφαρμογές της ΤΝ, καθώς επίσης και πρακτικές των επιχειρήσεων που προσαρμόζονται στα νέα δεδομένα της εποχής, όπως η κλιματική αλλαγή, η ανάγκη για βιώσιμη ανάπτυξη, οι πληθωριστικές πιέσεις, οι κοινωνικές αλλαγές και μεταρρυθμίσεις κ.ά.
Οι διεθνείς και Έλληνες experts ομιλητές του Συνεδρίου Κορυφής στην Εξυπηρέτηση Πελατών
Το lineup των ομιλητών περιλαμβάνει διεθνείς και Έλληνες experts για μια πλούσια συνεδριακή μέρα σχετικά με τη σύγχρονη εξυπηρέτηση πελατών:
- Blake Morgan, Customer Experience Futurist & Bestselling Author (live from L.A.)
- Matias Undurraga Breitling, Enterprise Technologist στην Amazon Web Services (AWS)
- Tanya Van Gastel, AI and tech trends specialist, άρθρα της φιλοξενούνται σε Forbes, Wall Street Journal, BBC και China Daily
- Alex Searle, Ιδρυτής της Humble Mind, storytelling & communications specialist με συνεργασίες σε όλο τον κόσμο
- καθ. Δημοσθένης Αναγνωστόπουλος, Γενικός Γραμματέας Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης
- Πάνος Δημάκης, Συγγραφέας – Μεταφραστής, συγγραφέας του μυθιστορήματος «Δεκαεπτά κλωστές», γνωστός και ως «Γεράκι» από το τηλεοπτικό παιχνίδι «The Chase»
- Σταύρος Καπερώνης, Επίκουρος Καθηγητής τμήματος Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού στο Πάντειο Πανεπιστήμιο | UX/CX designer expert
- Στέλλα Κάσδαγλη, συνιδρύτρια του Women on Top, του πιο έμπειρου οργανισμού στην Ελλάδα για την επαγγελματική ενδυνάμωση των γυναικών και την ισότητα στην εργασία
- Ηλίας Μανούσος, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kantar Ελλάδας
- Γιώργος Ντατιανίδης, Customer Experience Director στην Pixelz, εταιρεία τεχνολογίας από τη Δανία
- Ράνια Σεμερτζιάν, Communications consultant & Soft skills trainer
- Κωνσταντίνος Στρούτζος, Hotel General Manager στο Avra Imperial Hotel και εμπνευστής του «Revenue UnCut», τo podcast της νέας γενιάς ξενοδόχων
Περισσότερες πληροφορίες και εγγραφές εδώ.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter