Στροφή προς την ελληνική αγορά πραγματοποιεί η Almi Foods μέσα στο 2024 και στα επόμενα χρόνια. Βασικοί πυλώνες της συνέχισης της ανάπτυξης της εταιρείας είναι η επέκταση σε νέες αγορές και η παραγωγή νέων προϊόντων.
Η Almi Foods καταγράφει ήδη ενίσχυση των οικονομικών της μεγεθών το 2024, με αύξηση του κύκλου εργασιών της το πρώτο τρίμηνο του έτους, σε σχέση με το αντίστοιχο του 2023.
Οι πωλήσεις προς Ελλάδα αντιπροσώπευαν κάτω από 4% του συνόλου, όμως πλέον η εταιρεία έχει σαφώς ορίσει την εγχώρια αγορά ως στρατηγικό στόχο ανάπτυξης πωλήσεων. Διαβλέπει «σημαντική ευκαιρία ανάπτυξης στην εγχώρια αγορά», παρότι μέχρι σήμερα είχε σαφή εξαγωγικό προσανατολισμό. Ο στόχος που θέτει είναι να καταστεί ηγέτιδα δύναμη στην Ελλάδα στις κατηγορίες όπου δραστηριοποιείται.
Έχει ήδη συνάψει συμφωνίες και βρίσκεται στα ράφια μεγάλων αλυσίδων σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα. Αναπτύσσεται και μέσω σχετικών συνεργασιών πανελλαδικά, με έμφαση σε τουριστικές περιοχές και τοποθετεί προϊόντα και σε κατά τόπους μανάβικα και κρεοπωλεία.
Παράλληλα, αναπτύσσει δίκτυο διανομέων και ειδικών συνεργατών, με ήδη ενεργές συνεργασίες σε Νότια Ελλάδα, Ρόδο, Θεσσαλονίκη, Κεφαλονιά.
Νέα προϊόντα
Από το φετινό Μάιο, έχει λανσάρει τρία νέα προϊόντα, με γεύσεις που ταιριάζουν περισσότερο στο ελληνικό κοινό, έχοντας ως στόχο την ελληνική αγορά. Η εταιρεία πραγματοποιεί μετάβαση από το delicatessen στις καθημερινές νοστιμιές.
Σε δίκτυα διανομής και οργανωμένο λιανεμπόριο, βρίσκονται ήδη διαθέσιμες οι λιαστές ντομάτες με μπαχαρικά σε γυάλινο βάζο, οι λιαστές ντομάτες γεμιστές με τυρί και ο ανθός κάπαρης σε γυάλινο βάζο. Παραμένουν διαθέσιμα άλλα οκτώ προϊόντα: Γλυκοπικάντικη πιπεριά γεμιστή με τυρί, πικάντικη πιπεριά γεμιστή με τυρί κρέμα, λιαστές ντομάτες με γέμιση κρέμας τυριών, πιπεριά Μακεδονική πράσινη ολόκληρη σε άλμη, πάστα γλυκοπικάντικης πιπεριάς με φέτα, ανθός Κάπαρης σε άλμη, πάστα πικάντικης πιπεριάς με φέτα, μανιτάρια ψητά με μπαχαρικά.
Η Almi Foods προχωρά σε επένδυση και σε χονδρική και αγορά Ho.Re.Ca., λανσάροντας μέσα στους επόμενους μήνες τη σειρά προϊόντων Almito Du Chef Food Solutions.
Η δυναμική εξαγωγών σε χώρες Ευρωπαϊκής Ένωσης
Το 2023, η Almi Foods είχε καταγράψει αύξηση κύκλου εργασιών κατά 11%, στα 38,42 εκατ. ευρώ, έναντι 24,35 εκατ. ευρώ το 2022, χάρη κυρίως στην αύξηση αξίας εξαγωγών εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης κατά 3,6 εκατ. ευρώ. Οι συγκεκριμένες εξαγωγές αντιπροσωπεύουν άνω του 25% του τζίρου. Η εταιρεία εξάγει προϊόντα σε 33, με συνεχή αύξηση στις πωλήσεις στη Νότια Κορέα, όπου δραστηριοποιείται από το 2015. Κυριότερες αγορές είναι η Γερμανία, ο Καναδάς, οι ΗΠΑ.
Η μεικτή κερδοφορία αυξήθηκε κατά 78%, στα 5,97 εκατ. ευρώ, έναντι 3,34 εκατ. ευρώ το 2022. Τα κέρδη EBITDA διαμορφώθηκαν σε 2,92 εκατ. ευρώ και αντίστοιχα, τα κέρδη προ φόρων σε 1,26 εκατ. ευρώ.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter