Η βρετανική αλυσίδα διπλασίασε τη γκάμα των προϊόντων PL που δεν περιέχουν αλλεργιογόνα συστατικά (allergen-free), τα οποία φθάνουν πλέον τα 140, ικανοποιώντας τις απαιτήσεις των καταναλωτών.

Στη συσκευασία των νέων προϊόντων εμφανίζεται με σαφήνεια η σχετική σήμανση για τη μη ύπαρξη συστατικών που μπορεί να προκαλέσουν αλλεργία (φιστίκια, γλουτένη, γάλα, αυγά ή σόγια), καθώς και σήμανση -με τον αντίστοιχο χρωματικό κώδικα- σχετικά με τη διατροφική αξία τους. Τα νέα προϊόντα, «Deliciously Free From», θα διατίθενται από τα μεγάλα καταστήματα της αλυσίδας, ενώ θα αυξηθεί σημαντικά και η γκάμα των προϊόντων στα μικρότερα σημεία πώλησης.

Σχετικά με τη διατροφική αξία των προϊόντων, το κλαδικό περιοδικό The Grocer επισημαίνει πως σε πρόσφατη έρευνά του κατέγραψε σημαντικά υψηλότερα ποσοστά ζάχαρης και λιπαρών στα free-from προϊόντα, ενώ η Sainsbury’s απάντησε σε σχετική ερώτηση πως θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια να τα μειώσει. Παρόλα αυτά, σε αντίστοιχο ερώτημα που ετέθη με αφορμή το λανσάρισμα των νέων προϊόντων, αναφέρθηκε στην επένδυση στην ποιότητα, τη γεύση και τη διατροφική αξία των προϊόντων, ενώ είπε πως δεν έχει στοιχεία σχετικά με το αν έχουν μειωμένη περιεκτικότητα σε ζάχαρη, ως αποτέλεσμα της όλης διαδικασίας εξέλιξής τους.

Η Sainsbury’s δηλώνει πως πραγματοποιεί το 25% των συνολικών πωλήσεων προϊόντων που είναι απαλλαγμένα από αλλεργιογόνες ουσίες, ενώ, σύμφωνα με την έρευνα Kantar Worldpanel, ένα εκατομμύριο πολίτες της χώρας υπέφεραν από κάποια αλλεργία το 2014, γεγονός που οδηγεί στο συμπέρασμα πως τα allergen-free προϊόντα αντιπροσωπεύουν μια αγορά περίπου 335 εκατ. λιρών.