Για πρώτη φορά από το 2015, όταν η Amazon εγκαινίασε το Prime Day, το ετήσιο προωθητικό πρόγραμμα που έχει ως στόχο την προσέλκυση νέων μελών της κάρτας Prime και επιβράβευσης των υπαρχόντων, ανακοινώθηκε η αναβολή του τουλάχιστον μέχρι τον Αύγουστο, ως συνέπεια της πανδημίας του κορωναϊού.

Το πρόγραμμα Prime Day αποτελεί για την Amazon μια πολύ σημαντική ευκαιρία αύξησης πωλήσεων. Το 2019 ήταν η καλύτερη χρονιά από την έναρξή του, με τις πωλήσεις που πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιό του να ξεπερνούν το άθροισμα των πωλήσεων της Black Friday και της Cyber Monday το 2018.

Η αναβολή του δημιουργεί έναν επιπρόσθετο παράγοντα πίεσης στην εφοδιαστική αλυσίδα της Amazon, που αντιμετωπίζει σημαντικές προκλήσεις, λόγω της απρόβλεπτης έκρηξης της ζήτησης στις online αγορές. Προς το παρόν, προτεραιότητα της επιχείρησης, σύμφωνα με διεθνείς αναλυτές, αποτελεί η κάλυψη βασικών αναγκών των καταναλωτών, με συνέπεια την επιβράδυνση των αποστολών προϊόντων που απαντούν σε δευτερεύουσες ανάγκες, σε όλες τις αγορές που επηρεάζονται από τις νέες συνθήκες.

Η αναβολή της προωθητικής ενέργειας αναμένεται να επηρεάσει τόσο τις πωλήσεις της Amazon, όσο και των προμηθευτών της που είχαν σχεδιάσει την ανάπτυξη πωλήσεων μέσω του συγκεκριμένου προγράμματος. Παράλληλα, όμως, προβλέπεται πως θα επηρεάσει και τους ανταγωνιστές της, που προγραμματίζουν αντίστοιχα προωθητικά προγράμματα, συνήθως κατά την ίδια περίοδο.