H Morrisons έχει θέσει ως στόχο να κατακτήσει την πρώτη θέση στον κλάδο των καταστημάτων με βρεφικά είδη, ανταγωνιζόμενη επάξια τη Mothercare.

(Ηνωμένο Βασίλειο) Με αυτόν τον στόχο προχώρησε πέρυσι στην εξαγορά της αλυσίδας Kiddcare με κόστος 70 εκατ. λίρες Αγγλίας. Σύμφωνα με δηλώσεις της εταιρείας, θα επενδυθούν περίπου 15 εκατ. λίρες Αγγλίας, με στόχο 4 καταστήματα Kiddcare να λειτουργήσουν σε σύντομο χρονικό διάστημα. Τα είδη που πωλούνται από τα συγκεκριμένα καταστήματα, με εξαίρεση ένα μεγάλο κατάστημα στο Peterborough, διατίθενται και online.

Παρόλα αυτά, ο CEO της αλυσίδας, ο Dalton Philips, δήλωσε πρόσφατα πως όσοι ενδιαφέρονται να αγοράσουν προϊόντα για τη βρεφική ηλικία προτιμούν να τα δοκιμάζουν, οπότε είναι προτιμότερο να υπάρχουν μεγάλοι αγοραστικοί χώροι, ακόμη και σήμερα που οι επιχειρήσεις περιορίζουν τα κόστη τους.

Όπως δήλωσε, επίσης, ο CEO της Kiddcare, Scott Weavers-Wright, ο οποίος είχε τοποθετηθεί τον προηγούμενο χρόνο στη θέση του non-food online, υπάρχουν πλάνα για λειτουργία 10 ακόμη καταστημάτων, κατά προτίμηση δίπλα σε καταστήματα Morrisons, ώστε να εξυπηρετούνται οι πελάτες και από τον κοινό χώρο στάθμευσης. Ο Weavers-Wright θεωρείται το νέο «αστέρι» της αλυσίδας, στον οποίο θα στηριχθεί για τη δημιουργία online σούπερ μάρκετ την επόμενη διετία, στο πρότυπο των άλλων μεγάλων αλυσίδων (Sainsbury’s, Waitrose, Asda και Tesco).

Πρόσφατα η αλυσίδα εγκαινίασε το τρίτο κατάστημα discount, με την ονομασία M-Local, με περισσότερες από 100 σειρές φρέσκων φρούτων και λαχανικών και με προϊόντα από τη νέα σειρά ιδιωτικής ετικέτας, M Savers.