Ο Κώστας Παπαθεοδώρου, συνιδιοκτήτης της οικογενειακής επιχείρησης Mlesna Hellas – Το Τσάι, μίλησε στο FOODReporter για την ανάπτυξη της κατηγορίας του τσαγιού στην Ελλάδα και τη διαρκώς αυξανόμενη απήχηση του matcha. Όπως σημείωσε, η εταιρεία έχει επεκτείνει σημαντικά τη γκάμα των προϊόντων της, συμπεριλαμβάνοντας πλέον και κάψουλες matcha, ενώ το 2024 κατέγραψε σταθερά ανοδική πορεία στο B2B.

Το matcha, σύμφωνα με τον κ. Παπαθεοδώρου, ξεχωρίζει από άλλα είδη τσαγιού λόγω της μορφής του (πούδρα) και των υψηλών αντιοξειδωτικών ιδιοτήτων του, προσφέροντας έως και δέκα φορές περισσότερα οφέλη για την υγεία. «Δεν το θεωρούμε πλέον μόδα ή παροδική τάση. Το matcha ήρθε για να μείνει, καθώς αποτελεί έναν εξαιρετικά υγιεινό τρόπο ζωής με πολλαπλές χρήσεις – από σκέτο τσάι μέχρι μπισκότα και smoothies», τόνισε, προσθέτοντας ότι οι πωλήσεις του matcha πλησιάζουν πλέον αυτές του πράσινου τσαγιού και του αρωματικού πράσινου τσαγιού, τα οποία παραμένουν τα best-sellers της εταιρείας.

Η Mlesna Hellas, με φυσικό κατάστημα στο Κολωνάκι, επενδύει δυναμικά στο ηλεκτρονικό εμπόριο μέσω του tea.gr και εξυπηρετεί παραγγελίες τόσο εντός όσο και εκτός Ελλάδας. Στο retail, η εταιρεία συνεχώς εμπλουτίζει τη γκάμα της. Παράλληλα, οργανώνει μηνιαία θεματικά events, με τις γιορτινές γεύσεις να πρωταγωνιστούν τον Δεκέμβριο και τα κινέζικα τσάγια να εγκαινιάζουν τον Ιανουάριο.

Η εταιρεία διατηρεί σημαντική παρουσία στον κλάδο Ho.Re.Ca., αναπτύσσοντας συνεργασίες με καφεκοπτεία, delicatessen και επιχειρήσεις εστίασης. Αναφορικά, η Mlesna Hellas – Το Τσάι ειδικεύεται στην εισαγωγή, διανομή και πώληση τσαγιού και αξεσουάρ από όλο τον κόσμο. Το όνομά της συνδέεται με την Mlesna, κορυφαία εταιρεία τσαγιού της Σρι Λάνκα. Στη γκάμα της περιλαμβάνονται και τσάγια Κεϋλάνης, Rooibos Ν. Αφρικής, καθώς και βοτανικά ροφήματα Ευρώπης.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter