Σύμφωνα με δεδομένα του IWSR, οι διαδικτυακοί καταναλωτές οίνου παρουσιάζουν διαφορετική συμπεριφορά και χαρακτηριστικά ανά αγορά. Η ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου κρασιού βρίσκεται σε πτωτική πορεία μετά την άνοδο κατά τη διάρκεια της πανδημίας, με τη συνολική αξία των διαδικτυακών πωλήσεων να έχει μειωθεί κατά 6% το 2023.

Το μερίδιο του κρασιού στις διαδικτυακές πωλήσεις αλκοόλ μειώθηκε, κυρίως λόγω της αύξησης των πωλήσεων από μάρκες οινοπνευματωδών ποτών.

Οι Millennials είναι πιο συχνοί αγοραστές κρασιού στο διαδίκτυο και αποτελούν το κλειδί για το μέλλον του καναλιού, ιδίως σε αναδυόμενες αγορές όπως η Κίνα και η Βραζιλία. Σε αυτές τις χώρες, οι Millennials και οι Gen Z αντιπροσωπεύουν την πλειόνοτητα των διαδικτυακών αγοραστών, ενώ στην Ευρώπη οι Boomers και η Gen X κυριαρχούν.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter