Η νέα πρόταση της Makro Cash & Carry Ελλάς, που έρχεται να αξιοποιήσει την πολυετή εμπειρία της εταιρείας στον χώρο του λιανεμπορίου, συγκεντρώνει σε ένα πακέτο όλες τις απαραίτητες υπηρεσίες προς τα μικρά σούπερ μάρκετ για τη σωστή οργάνωση της λειτουργίας τους. Στόχος της είναι να βοηθήσει με την πρόταση αυτή τους επαγγελματίες του χώρου να βελτιώσουν και να αναπτύξουν τα καταστήματά τους μέσα στο ιδιαίτερα ανταγωνιστικό σύγχρονο περιβάλλον.

Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις σούπερ μάρκετ και μίνι μάρκετ δέχονται συνεχείς πιέσεις από τις μεγάλες αλυσίδες, που είτε αναπτύσσουν καταστήματα “γειτονιάς” ή τις ανταγωνίζονται με προϊόντα χαμηλού κόστους. Σε αυτό το περιβάλλον οι μικρές μεμονωμένες επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν καθημερινά το ρίσκο της επιβίωσης.

Τι προσφέρει η Makro

Το “Μπακάλικο της Γειτονιάς”, σύμφωνα με δηλώσεις της εταιρείας, φροντίζει για τους πελάτες του και αλλάζει εικόνα, γίνεται ελκυστικό και άνετο στις αγορές, εμπλουτίζεται με νέα γκάμα προϊόντων, εφαρμόζει την τελευταία τεχνολογία στη διαχείρισή του, και όλα αυτά με την τεχνογνωσία και την υποστήριξη της Makro.

Αναλυτικότερα, η Makro προσφέρει τη βοήθεια και την τεχνογνωσία της σε μια σειρά τομέων, που αφορούν στην οργάνωση και διαχείριση ενός μεσαίου ή μικρού καταστήματος. Οι συγκεκριμένες λύσεις αποβλέπουν στο να ενδυναμώσουν και να διαφοροποιήσουν μια μικρή επιχείρηση, με προτάσεις για δημιουργία ενός ελκυστικού περιβάλλοντος για εργαζόμενους και πελάτες, κατάκτηση νέων πελατών, αναγνώριση νέων ευκαιριών ανάπτυξης, βελτίωση της απόδοσης της επιχείρησης, εκσυγχρονισμό του τρόπου λειτουργίας και αποτελεσματική ανταπόκριση στον ανταγωνισμό.

Οι υπηρεσίες του πακέτου “Μπακάλικο της Γειτονιάς” είναι οι εξής:

1. ΄Ερευνα αγοράς – ανταγωνισμού και αναγκών της πελατείας: Ανάλυση αναγκών πελατείας, έρευνα ανταγωνισμού, στρατηγική διαφοροποίησης, στρατηγική ανάπτυξης.

2. Πρόταση εξοπλισμού και διαρρύθμισης του χώρου – Λύσεις στα μέτρα και τις ανάγκες του καταστήματος: Πρόταση τοποθέτησης εξοπλισμού καταστήματος (ράφια, ψυγεία κλπ) σε αρχιτεκτονικό σχέδιο με ενδεικτικό κοστολόγιο.

3. Ανάλυση και πρόταση ιδανικής γκάμας και τοποθέτηση αυτής με τη χρήση σύγχρονων εργαλείων (planograms): Καταγραφή υπάρχουσας γκάμας προϊόντων και πρόταση νέας γκάμας βασισμένης στην στρατηγική ανάπτυξης και στις τάσεις της αγοράς, με πλήρη προϊοντική απεικόνιση ραφιού και διάταξη ομάδων προϊόντων.

4. Πρόταση ελκυστικής ομοιόμορφης σήμανσης και εικόνας (ράφι, διάδρομος, πρόσοψη καταστήματος): Πλήρες πακέτο σήμανσης εσωτερικής και εξωτερικής με σκοπό μια επαγγελματική εικόνα καταστήματος, ελκυστική σήμανση στα ράφια και προώθηση των προσφορών του καταστήματος.

5. Ολοκληρωμένο μηχανογραφικό σύστημα ταμείων και διαχείρισης του καταστήματος: Ολοκληρωμένο σύστημα αυτοματισμού του καταστήματος που περιλαμβάνει ζυγιστικό σύστημα, μηχανογραφημένο ταμείο, scanner, bar-coding, point of sales κά.

6. Προωθητικές ενέργειες από στρατηγικούς προμηθευτές: Προβολές και προώθηση πωλήσεων με την συνεργασία σημαντικών εταιρειών στον χώρο των τροφίμων.

7. Συνεχής εμπορική και συμβουλευτική υποστήριξη: Συνεχής υποστήριξη με αποκλειστικούς συνεργάτες της Makro σε θέματα προωθητικών ενεργειών, επικοινωνίας και τακτικών προσέλκυσης πελατών. Τακτικές επισκέψεις συνεργατών της εταιρείας για την επίλυση θεμάτων που αφορούν στο κατάστημα και στην παροχή τεχνογνωσίας, με σκοπό την αύξηση της κερδοφορίας και των πωλήσεων.

8. ΄Αλλες υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας: Τακτική ενημέρωση για θέματα που αφορούν στη λειτουργία του καταστήματος και στο περιβάλλον αγοράς (πχ νομοθετικές διατάξεις, θέματα υγιεινής και ασφάλειας, εκπαίδευση, νέα προϊόντα, τάσεις στον χώρο των τροφίμων κλπ).