Μία νέα καμπάνια μάρκετινγκ ξεκίνησε στις Ηνωμένες Πολιτείες η αλυσίδα σούπερ μάρκετ Lidl, επιδιώκοντας να «επαναλανσάρει» το brand της στην αμερικανική αγορά, στην οποία δραστηριοποιείται από το 2015.
Η νέα καμπάνια, που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με το βραβευμένο γραφείο MONO, περιστρέφεται γύρω από το σλόγκαν «The Super-est Market», αναδεικνύοντας τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας της αλυσίδας και τα εισαγόμενα προϊόντα από όλο τον κόσμο, με φράσεις όπως: «Από τα εισαγόμενα τυριά μας μέχρι τα φρέσκα κρέατα και θαλασσινά μας, θα μπορέσετε να βιώσετε την ποιότητα για την οποία είμαστε διάσημοι στην Ευρώπη – χωρίς να χρησιμοποιήσετε το διαβατήριό σας».
Η καινούργια προωθητική καμπάνια περιλαμβάνει επίσης μία πλήρη ανανέωση της εικόνας των καταστημάτων της Lidl στις ΗΠΑ, με νέες πινακίδες, αφίσες και ψηφιακές οθόνες, με τα χαρακτηριστικά χρώματα της αλυσίδας (μπλε, κίτρινο και κόκκινο).
«Έχουμε πάθος με την ποιότητα και την ποικιλία των προϊόντων μας, και ειδικά με το πώς βοηθάμε τους καταναλωτές να γλιτώνουν χρήματα.
Αυτό το επαναλανσάρισμα του brand μας επιτρέπει να επανασυστήσουμε τη Lidl στις Ηνωμένες Πολιτείες με εμφατικό τρόπο», ειδικά καθώς συνεχίζουμε να αναπτύσσουμε τις δραστηριότητές μας.
Πάντα ξέραμε πόσο σούπερ είμαστε, Τώρα είναι η ώρα να το διαδώσουμε”, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Lidl US, Τζόελ Ράμπολντ.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter