Πρωτοπορώντας η Lidl, παρουσίασε μια νέα σειρά φρέσκων λαχανικών ειδικά για παιδιά.

Σύμφωνα με δηλώσεις της αλυσίδας, τον Μάρτιο θα κυκλοφορήσουν πιλοτικά πέντε κωδικοί της σειράς σε καταστήματα της Αγγλίας, της Σκωτίας και της Ουαλίας, υπό το brand Oaklands. Τo brand έχει σημειώσει σημαντική αύξηση πωλήσεων, της τάξης του 20%, με τους κωδικούς φρούτων και λαχανικών που ήδη περιλαμβάνει. Τα νέα προϊόντα θα κυκλοφορήσουν με ονόματα που τραβούν το ενδιαφέρον των παιδιών και σε συσκευασίες που είναι ελκυστικές στις μικρές ηλικίες.

Η Lidl υποστηρίζει την επέκταση της γκάμας των προϊόντων της στις κατηγορίες των φρούτων και λαχανικών, ως μια κίνηση που βοηθά την υιοθέτηση υγιεινών προτύπων διατροφής από τις μικρές ηλικίες. Αξίζει να σημειωθεί πως η Lidl ήταν η πρώτη μεγάλη αλυσίδα στη Μ. Βρετανία που απέσυρε γλυκά και σοκολάτες από τον χώρο των ταμείων, το 2014.