Η Lidl Ελλάς συνεχίζει να καλλιεργεί υψηλά πρότυπα αξίας και ποιότητας για τα τοπικά προϊόντα από Έλληνες παραγωγούς που τοποθετεί στα ράφια της. Μπορεί το 68% των τροφίμων ιδιωτικής ετικέτας στα σούπερ μάρκετ της Lidl Ελλάς να είναι ελληνικής προελεύσεως, ωστόσο, η δεύτερη σε πωλήσεις αλυσίδα στην Ελλάδα επιβεβαίωσε και για το 2023 ότι διατηρεί το ρόλο ενός εκ των μεγαλύτερων εξαγωγέων ελληνικών προϊόντων ως προς την αξία.
Σε σούπερ μάρκετ Lidl του εξωτερικού, στο πλαίσιο θεματικών εβδομάδων προώθησης ελληνικών προϊόντων
Ο διευθύνων σύμβουλος Μάρτιν Μπραντενμπούργκερ σημείωσε ότι η Lidl Ελλάς εξάγει πάνω από 1.600 κωδικούς προϊόντων Ελλήνων παραγωγών σε 31 διαφορετικές χώρες, προς τοποθέτηση στα ράφια των αντίστοιχων σούπερ μάρκετ Lidl εκεί. Πρόκειται για προϊόντα, κατά βάση τροφίμων, που παράγονται από περισσότερους από 400 προμηθευτές και το 2024, σύμφωνα με τον κ. Μπραντενμπούργκερ, θα ξεπεράσουν τα 500 εκατ. ευρώ σε αξία εξαγωγών. Οι απευθείας εξαγωγές ελληνικών προϊόντων από Έλληνες προμηθευτές αφορούσαν στη συντριπτική τους πλειοψηφία θεματικές εβδομάδες προώθησης ελληνικών -και μεσογειακών- προϊόντων και ελληνικής κουζίνας.
Σημειώνεται ότι για το 2023, συνολικά τα προϊόντα αυτά κατέγραψαν αξία πωλήσεων ύψους 488,4 εκατ. ευρώ. Κατά την περσινή χρονιά, σύμφωνα με τα στοιχεία της Lidl Ελλάς, προωθήθηκαν στο εξωτερικό 1.624 κωδικοί σε 31 χώρες από 409 προμηθευτές.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter