H Kroger, η δεύτερη σε πωλήσεις αλυσίδα σούπερ μάρκετ των ΗΠΑ, μετά τη Walmart, συζητά την πώληση των καταστημάτων convenience. Όπως ανακοίνωσε στις αρχές Οκτωβρίου, τα συγκεκριμένα καταστήματα, 784 σε όλη την επικράτεια των ΗΠΑ, έχουν ισχυρή παρουσία στην αγορά και δυναμική περαιτέρω ανάπτυξης.

Η διοίκηση της Kroger ανέθεσε στην Goldman Sacks να διερευνήσει την αγορά των καταστημάτων ευκολίας και να διατυπώσει τα πιθανά σενάρια για το μέλλον τους.

Η αλυσίδα ανακοίνωσε παράλληλα ένα νέο ευρύ πλάνο αναζωογόνησης της επιχειρηματικής της δραστηριότητας με την ονομασία «Restock Kroger Plan», που στηρίζεται σε τέσσερις πυλώνες: τον επαναπροσδιορισμό της εμπειρίας του πελάτη (customer experience) στον τομέα των τροφίμων και των προϊόντων ευρείας κατανάλωσης, τη διεύρυνση των συνεργασιών για τη δημιουργία αξίας για τον πελάτη, την ανάπτυξη ταλέντων και την μετατροπή σε πράξη του βασικού στόχου λειτουργίας της εταιρείας (purpose).

Στο νέο πλάνο προβλέπονται επενδύσεις στον τομέα των δεδομένων και της προσωποποιημένης απεύθυνσης στον πελάτη (data & personalization), της ενδυνάμωσης της εμπειρίας μέσω της ψηφιακής τεχνολογίας (digital experience), τη βελτιστοποίηση των χώρων πώλησης, της προσφοράς προϊόντων PL, της τιμολογιακής πολιτικής, της καινοτομίας στον τομέα της καινοτομίας, της εύρεσης νέων τρόπων αύξησης των αποτελεσμάτων κ.α.