Ο Brad Studer, senior director Private Brand & Innovation στην Kroger, τη μεγαλύτερη σε κύκλο εργασιών αλυσίδα σούπερ μάρκετ των ΗΠΑ, δήλωσε σε online συζήτηση που διοργανώθηκε από τον οργανισμό διεθνών εκθέσεων PLMA, πως τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας μετατρέπονται σε πολύ σημαντικό παράγοντα ανάπτυξης του λιανεμπορίου τροφίμων. Η ενίσχυση του ρόλου τους, σημείωσε, οφείλεται κυρίως στην πανδημία, που οδηγεί όλο και περισσότερους καταναλωτές στη δοκιμαστική αγορά τους, άλλοτε από επιλογή και άλλοτε λόγω ειδικών συνθηκών, όπως της περιόδου κατά την οποία οι καταναλωτές στόκαραν προϊόντα, προκαλώντας ελλείψεις σε επώνυμα προϊόντα. Σύμφωνα με τα στοιχεία του Boston Consulting Group που παρουσίασε ο Studer, τα PL έχουν πλέον μερίδιο στη αμερικανική αγορά που φθάνει το 18%. «Οι πελάτες αναζητούν φρέσκα προϊόντα και καινοτόμες προτάσεις από τις ιδιωτικές ετικέτες, καθώς και νέες, αναβαθμισμένες καταναλωτικές εμπειρίες σε εξαιρετικές τιμές», είπε χαρακτηριστικά.

Τα PL της Kroger, όπως και οι σειρές Simple Truth better-for-you και Private Selection premium brands, ξεπέρασαν σε ανάπτυξη πωλήσεων τη συνολική αγορά των PL στις ΗΠΑ, σύμφωνα με στοιχεία της IRI. Τα προϊόντα που χρησιμοποιούνται στη μαγειρική και τα βιολογικά προϊόντα αναπτύχθηκαν με ρυθμούς υψηλότερους της αγοράς, καταγράφοντας διψήφια ποσοστά το 2020. Όπως προβλέπει ο όμιλος, η τάση για μαγείρεμα στο σπίτι θα ενισχυθεί το 2021. Μεταξύ των νέων τάσεων, ξεχωρίζει η τάση για τα φυτικής προέλευσης προϊόντα (plant based), που προβλέπεται πως θα εξακολουθήσουν να προσελκύουν καταναλωτές με οικολογική συνείδηση, προσηλωμένους στην αειφορία.