Τεράστια ανάπτυξη γνωρίζουν στις κάβες των σούπερ μάρκετ Μασούτης τα ποτά με χαμηλό ή και καθόλου αλκοόλ, όπως προκύπτει από πληροφορίες που συγκέντρωσε το FOODReporter από πηγές της Μασούτης. Πρόκειται, όπως αναφέρθηκε, για δημοφιλή και σαφή τάση της εποχής.
Στο ίδιο πλαίσιο, τα οινοποιεία, που έχουν λάβει το μήνυμα από τους καταναλωτές, έχουν πλέον κυκλοφορήσει κωδικούς με χαμηλότερη περιεκτικότητα σε αλκοόλ και πράγματι, οι ετικέτες οίνων σε 6% vol. φαίνεται ότι αποκομίζουν καλπάζον μερίδιο στη σχετική υποαγορά κρασιού.
Σε ό,τι αφορά γενικότερα τον κλάδο του ποτού, το FOODReporter πληροφορήθηκε ότι τα ενεργειακά ποτά εμφανίζουν επίσης τεράστια ανάπτυξη, ειδικά μετά και από την τόνωση του ανταγωνισμού με νέους «παίκτες».
Σε γενικές γραμμές, η κινητικότητα που εσχάτως εμφανίζει ο κλάδος του ποτού στα σούπερ μάρκετ δεν είναι συνηθισμένη. Εν πολλοίς πιστεύεται ότι οφείλεται στην πολύ μεγάλη επικέντρωση των αλυσίδων σούπερ μάρκετ σε βελτιωτικές στρατηγικές κινήσεις στις κάβες τους.
Η Μασούτης πρωτοπορεί με τη χρήση επαυξημένης πραγματικότητας (AR, Augmented Reality) στην κάβα των καταστημάτων της. Μέσω της εσωτερικά αναπτυγμένης εφαρμογής Masoutis app για smartphones, ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να ενημερωθεί για όλες τις πληροφορίες που αναγράφονται στην ετικέτα, αλλά και για ακόμα περισσότερες κι επιπλέον, να λάβει περισσότερα εκπτωτικά κουπόνια μέσω της εφαρμογής.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter