Την καινοτομία που είναι ενσωματωμένη στα προϊόντα της για την οικογένεια, το σπίτι και την προσωπική υγιεινή, παρουσίασε στο περίπτερό της ή το «σπίτι της P&G» η παγκόσμια εταιρεία στην 83η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης.

Στα εγκαίνιά του παραβρέθηκε ο κ. Antoine Brun, αντιπρόεδρος της P&G στη ΝΑ Ευρώπη, ο οποίος τόνισε: «Η καινοτομία για εμάς είναι κάτι μεγαλύτερο από την εφαρμογή μιας προηγμένης τεχνολογίας. Είναι μια στρατηγική επιλογή, στο κέντρο της οποίας βρίσκεται ο άνθρωπος κι οι ανάγκες του. Ξεκινώντας από αυτό, μέσω των καινοτομιών προσφέρουμε τις καλύτερες δυνατές λύσεις, δημιουργώντας αξία για τον καταναλωτή, την εταιρεία και τελικά την ίδια την κοινωνία».

Σημειώνεται ότι στις δομές R&D της P&G απασχολούνται 7.500 εργαζόμενοι κι ότι η εταιρεία έχει παγκοσμίως κατοχυρωμένες περί τις 40.000 πατέντες. Μερικές από τις εντυπωσιακές καινοτομίες που παρουσιάστηκαν στο «σπίτι της P&G» ήταν τo Head & Shoulders Beach Plastic bottle, μέρος του οποίου προέρχεται από ανακυκλωμένα πλαστικά απορρίμματα, συλλεγμένα από παραλίες, οι κάψουλες Ariel Pods «3 σε 1», που καθαρίζουν σε χαμηλή θερμοκρασία, συμβάλλοντας στην μείωση της κατανάλωσης ενέργειας, τα νέα Pampers, που είναι σχεδιασμένα να ανταποκρίνονται στις ειδικές ανάγκες των πρόωρων μωρών και η ηλεκτρική οδοντόβουρτσα Oral B Genius, η οποία συνδέεται με εφαρμογή στο κινητό.

Επίσης, το κοινό γνώρισε το P&G “Purifier of Water”, μια καινοτόμο φόρμουλα σε μορφή σκόνης, που μετατρέπει το μολυσμένο και ακατάλληλο για κατανάλωση νερό σε πόσιμο.