Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε την Τρίτη 2 Ιουνίου 2009 το συνέδριο “Innovation in the Food and Beverage Industry” (Καινοτομία στην βιομηχανία των Τροφίμων και Ποτών), που διοργάνωσε η Promo Solution, σε συνεργασία με το  Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (Διατμηματικό ΜΒΑ) και τη Λέσχη Επιχειρηματικότητας. Η άρτια οργάνωση της Promo Solution και η προσεκτική επιλογή των ενοτήτων που αναπτύχθηκαν απο τους εγκεκριμένους ομιλητές αποτέλεσαν τη βάση της επιτυχίας του συνεδρίου.

Η θεματολογία που αναπτύχθηκε πρόσφερε  μια πλήρη και εμπεριστατωμένη εικόνα για τις τελευταίες εξελίξεις στον τομέα της καινοτομίας, στον κλάδο των τροφίμων & ποτών. Οι συμμετέχοντες εξέφρασαν τα κολακευτικότερα σχόλια για τους προσκεκλημένους ομιλητές και τα θέματα που αναπτύχθηκαν, καθώς και την επιθυμία τους για τη συμμετοχή στα προσεχή συνέδρια που πρόκειται να οργανώσει η Promo Solution.

Τα θέματα που αναπτύχθηκαν ήταν:

  • Σύγχρονες εξελίξεις στην συμπεριφορά καταναλωτών σε  ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον, Jonathan Banks, Business Insight Director, Nielsen.
  • Sustainable Value Creation, Mehmood Khan, Global Leader of Innovation PD, Unilever.
  • Εξελίξεις και καινοτομία στη σύγχρονη καθημερινή εστίαση, Γιώργος Βασιλαράς, Διευθυντής Λειτουργίας & Ποιότητας, Vivartia (Goody’s).
  • Η Αγοραστική Ατμόσφαιρα, η Εξυπηρέτηση του Πελάτη και η Κοινωνία της Εμπειρίας, Γεώργιος Πανηγυράκης, Καθηγητής Marketing και  Διευθυντής MBA, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
  • H καινοτομία Creta Farm Eν Ελλάδι: από τοπικό σε παγκόσμιο επίπεδο, Τζένη Λαχανά , Marketing Manager, Creta Farm.
  • Innovation and trends in Advertising, Κωνσταντίνος Λαμπρινόπουλος, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος, Sprint Integrated Communications.
  • Ο ρόλος της ηγεσίας στη διεθνή οικονομική κρίση, Αριστείδης Μπελλές, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος, Νηρεύς Ιχθυοκαλλιέργειες ΑΕ.

 Η Promo Solution, έπειτα από την επιτυχή αυτή διοργάνωση, θα ανακοινώσει σύντομα το θέμα του επόμενου Συνεδρίου, που θα διοργανώσει το ερχόμενο φθινόπωρο.