Σε πιλοτικό λανσάρισμα μίας νέας, διαφορετικής φιάλης Sprite των 500 ml προχωρά η Coca-Cola στο Ηνωμένο Βασίλειο. Η ιδιαιτερότητα της νέας συσκευασίας είναι ότι δεν έχει καμία ετικέτα: το λογότυπο της Sprite είναι χαραγμένο πάνω στη συσκευασία, όπως και οι διατροφικές και άλλες πληροφορίες που κανονικά τυπώνονται στην ετικέτα του αναψυκτικού.
Σκοπός του πειράματος αυτού είναι να διευκολυνθεί η ανακύκλωση των φιαλών της Sprite – αν και οι ετικέτες είναι επίσης ανακυκλώσιμες, ο διαχωρισμός τους από τη φιάλη είναι μια επιπλέον διαδικασία που παίρνει χρόνο, ενώ η κατάργησή τους σημαίνει και μικρότερη συνολική χρήση υλικών συσκευασίας. Όπως σχολίασε ο Dusan Stojankic, VP Franchise Operations, GB&I της Coca-Cola Great Britain, επιδίωξη της εταιρείας είναι να δημιουργήσει ένα μέλλον στο οποίο οι πλαστικές συσκευασίες αναψυκτικών θα έχουν πάντα πάνω από μία ζωή.
Τι γίνεται όμως με τις χρήσιμες πληροφορίες που αναγράφονται στις ετικέτες; «Οι ετικέτες περιέχουν πολύτιμες πληροφορίες για τους καταναλωτές, όμως με τη βοήθεια της τεχνολογίας μπορούμε τώρα να δοκιμάσουμε άλλους τρόπους για να μοιραστούμε αυτές τις πληροφορίες, περιορίζοντας παράλληλα την ποσότητα υλικών συσκευασίας που χρησιμοποιούμε. Η κατάργηση της ετικέτας μπορεί να μοιάζει με ένα μικρό βήμα, όμως είναι ένας από τους αρκετούς τρόπους που εξερευνάμε για να κάνουμε την ανακύκλωση ευκολότερη, να ελαχιστοποιήσουμε τα απόβλητα και να ελαχιστοποιήσουμε την επίπτωση των συσκευασιών μας στο περιβάλλον», εξήγησε ο ίδιος.
Οι «γυμνές» συσκευασίες της Sprite θα είναι διαθέσιμες σε επιλεγμένα καταστήματα της Tesco έως τον Μάρτιο.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter