Η online επιχείρηση FreshDirect, θυγατρική της Ahold Delhaize, αποφάσισε να προχωρήσει σε μειώσεις τιμών και σε προσθήκη own brands της μητρικής, αρχίζοντας με 250 Nature’s Promise και Taste of Inspirations, έχοντας ως πλάνο την αύξηση της σχετικής γκάμας. Η μείωση των τιμών είχε ανακοινωθεί για την 1η Σεπτεμβρίου και αφορά μια ευρεία γκάμα προϊόντων, σε διαφορετικές κατηγορίες, όπως δήλωσε η αμερικανική εταιρεία.

Σύμφωνα με τη FreshDirect, στόχος της συγκεκριμένης κίνησης είναι να αναβαθμίσει την εμπειρία του one-stop shop για τους πελάτες της, να τους προσφέρει μεγαλύτερη αξία σε βασικές αγορές και να συνεχίσει να προσφέρει τη βέλτιστη ποιότητα σε ό,τι αφορά τη φρεσκάδα των προϊόντων, την ταχύτητα εξυπηρέτησης και την ευκολία στις αγορές τους. Αυτό δήλωσε ο Scott Crawford, chief merchandising officer της FreshDirect.

Η εταιρεία έχει προγραμματίσει επίσης το λανσάρισμα της καμπάνιας «Fall in Love with Fresh», με στόχο να φέρει στο προσκήνιο τόσο την υπόσχεση για φρέσκα προϊόντα όσο και τις νέες δυνατότητες εξοικονόμησης χρημάτων μέσω των προσφορών και των own-brand προϊόντων. Η επιχείρηση διαπίστωσε πως η πιλοτική μείωση τιμών το καλοκαίρι σε συγκεκριμένες περιοχές παράδοσης προϊόντων, που καλύπτουν περίπου το 20% της πελατειακής της βάσης, είχε σημαντική ανταπόκριση από τους καταναλωτές, οδηγώντας την στην απόφαση διεύρυνσης της βελτίωσης των τιμών για το σύνολο των καταναλωτών.

Η Ahold Delhaize ολοκλήρωσε την εξαγορά της FreshDirect στις αρχές Ιανουαρίου. Έχει την πλειοψηφία του online λιανέμπορου, ενώ η Centerbridge Partners κατέχει το 20%. Η FreshDirect λειτουργεί υπό την Ahold Delhaize USA, που διαθέτει 2.000 σούπερ μάρκετ στην Ανατολική Ακτή. Η Peapod Digital Labs υποστηρίζει τις online και άλλες ψηφιακές υπηρεσίες των brands. Τα φρέσκα προϊόντα αντιπροσωπεύουν άνω του 60% των πωλήσεων της FreshDirect και το υψηλό αυτό ποσοστό αποτέλεσε σημαντικό κίνητρο εξαγοράς για την Ahold Delhaize, που διέγνωσε την ευκαιρία ανάπτυξης των online πωλήσεων.