Στην Πήγασος ΑΕ μεταφέρει η βρετανική Pladis Global τη διανομή προϊόντων της στα ελληνικά σούπερ μάρκετ.
Η στρατηγική συνεργασία της Pladis Global με την εταιρεία διανομών Πήγασος, η οποία διαθέτει πανελλαδική κάλυψη 19.000 σημείων πώλησης, έχει ξεκινήσει ήδη εδώ και έναν χρόνο από τη μικρή λιανική, την οποία έως το 2023 κάλυπτε η ΕΛΓΕΚΑ. Πλέον, η ΕΛΓΕΚΑ αφήνει και το κανάλι της οργανωμένης λιανικής για τα προϊόντα και τα brands της Pladis Global, προς όφελος της Πήγασος ΑΕ, για αποκλειστική διανομή 28 κωδικών στην ελληνική αγορά.
Οι 27 βρίσκονται κάτω από το brand McVitie’s και αφορούν μπισκότα Digestives σε τέσσερις τυπολογίες (original, light, επικάλυψης σοκολάτας γάλακτος και bitter σοκολάτας), γκοφρέτες, mini σνακ, ταρτάκια (tartlets), σοκολατοπαρασκευές όπως τα Nibbles, γλυκά πρέτζελ Flipz και τα αλμυρά Cracker Crisps σε δύο τουλάχιστον κωδικούς. Ο 28ος κωδικός αφορά τα Cream Crackers του brand Jacobs.
Οι στόχοι πωλήσεων σε μικρή λιανική, convenience stores και μεγαλύτερες σάλες
Μιλώντας στο FOODReporter, ο Sales and Business Development Manager της Pladis Global για Ελλάδα και Κύπρο, Θανάσης Μελιγκώνης, είπε: «Στοχεύουμε στην εξισορρόπηση του κωδικολογίου μεταξύ των καναλιών της μικρής λιανικής και του οργανωμένου λιανεμπορίου».
Αναλυτικότερα, εξήγησε ότι η βρετανική εταιρεία έχει στόχο το 40% σε μερίδιο πωλήσεων της μικρής λιανικής επί του ετήσιου τζίρου στην επόμενη διετία. Η Pladis Global ποντάρει στην αναγνωρισιμότητα του brand. Μέσα από τη συνεργασία με την Πήγασος ΑΕ, θα επιδιώξει να αυξήσει τη διάχυση σε σούπερ μάρκετ της υποκατηγορίας των convenience stores.
«Η αλλαγή στη ροή του marketing θα μας βοηθήσει στους στόχους μας. Το σύνολο της αγοράς των γλυκών και αλμυρών σνακ έχει μερίδιο γύρω στο 30% στη μικρή λιανική. Χάρη στην περσινή μας συνεργασία με την Πήγασος ΑΕ, το προσεγγίσαμε, φέτος επιδιώκουμε να το αυξήσουμε. Τους έχουμε επισημάνει πόσο πολύ μας ενδιαφέρουν και τα convenience stores στο κανάλι της οργανωμένης λιανικής. Μέσα στο 2024, έχουμε δοκιμάσει διάφορους κωδικούς στη μικρή λιανική. Ορισμένοι από αυτούς είχαν πολύ καλή ανταπόκριση από το κοινό και στοχεύουμε να τους φέρουμε και σε μεγαλύτερα καταστήματα», επεσήμανε ο κ. Μελιγκώνης.
Ο γενικός διευθυντής της Πήγασος ΑΕ, Χάρης Ακζώτης, δήλωσε αναφορικά με τη νέα συνεργασία: «Μοιραζόμαστε τις ίδιες αξίες και είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για την προσθήκη ενός ακόμα δυνατού global brand στο portfolio μας. Στοχεύουμε και με αυτό να έχουμε μακροχρόνια συνεργασία».
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter