Η Mondelēz Ελλάς συνεχίζει να επενδύει στην ελληνική αγορά, εστιάζοντας στην ανάπτυξη των δραστηριοτήτων της με νέα προϊόντα. Σε εξέλιξη βρίσκεται το επενδυτικό πρόγραμμά της (2009-2014) για τον εκσυγχρονισμό του εργοστασίου σοκολάτας Παυλίδη, συνολικού ύψους 3 εκατ. ευρώ.

Ήδη οι επενδύσεις 8 εκατ. ευρώ έχουν αποφέρει μέχρι σήμερα  αύξηση της παραγωγικής του ικανότητας κατά 30%-35%. Eπίσης, πραγματοποιεί συνεχείς επενδύσεις στην ανάπτυξη νέων προϊόντων, στο μάρκετινγκ και την προώθηση, σε συστήματα logistics και διαχείρισης της εφοδιαστικής αλυσίδας. Το 2012 η εταιρεία παρουσίασε μικρή κάμψη πωλήσεων της τάξης του 3% (213,3 εκατ. ευρώ, έναντι 219 εκατ. το 2011), λόγω της μείωσης της ζήτησης και της πολιτικής συνεχών προσφορών. Μειωμένα εμφανίστηκαν και τα μικτά της αποτελέσματα, κατά 9%, στα 61,7 εκατ. ευρώ. Τα καθαρά αποτελέσματα προ φόρων περιορίστηκαν στα 4,4 εκατ. ευρώ, έναντι των 11,4 εκατ. το 2011.