Στον τρίτο μήνα της παραγωγικής του λειτουργίας μπαίνει το εργοστάσιο της ΘΕΣΓάλα στη Λάρισα, υπό τη νέα ιδιοκτησία του από την οικογένεια Καντώνια. Η οικογένεια, που έχει ως κύρια δραστηριότητα τη διέλαση αλουμινίου μέσω της εταιρείας Cosmos Aluminium, αρχικά τοποθέτησε ως διευθυντή παραγωγής του εργοστασίου που αποκτήθηκε μέσω της εξαγοράς, τον Λευτέρη Καράτζη. Ο κ. Καράτζης προέρχεται από τη θέση του εκτελεστικού διευθυντή ανανεώσιμων πηγών ενέργειας στην Cosmos Aluminium. Σύμφωνα με πληροφορίες του FOODReporter, πρόσφατα η εταιρεία ήρθε σε συμφωνία με εμπορικό διευθυντή. Πρόκειται για στέλεχος που έχει εμπειρία στο χώρο των FMCG προϊόντων.

Το εργοστάσιο του τέως συνεργατικού εγχειρήματος του Θανάση Βακάλη πέρασε στην ιδιοκτησία Καντώνια τον περασμένο Ιούλιο. Από πρώτης απόψεως, φέρεται να κρίθηκε «ως ικανή βάση για έναρξη παραγωγής, που να αφορά την ελληνική οργανωμένη λιανική». Ωστόσο, μέσα στο 2025 αναμένεται να συνταχθεί επενδυτικό σχέδιο για την ενίσχυση της παραγωγικής δυναμικότητας και για την αγορά πιο σύγχρονου μηχανολογικού εξοπλισμού. Άλλωστε, επιχειρησιακά, η οικογένεια Καντώνια σκοπεύει να επικεντρωθεί στην παραγωγή προϊόντων κάτω από το brand ΘΕΣΓάλα κυρίως για το ράφι του οργανωμένου λιανεμπορίου. Τα καταστήματα αυτόματης περισυλλογής γάλακτος από καταναλωτές έχουν σταματήσει οριστικά τη λειτουργία τους. Άλλωστε, επρόκειτο για μισθωμένα σημεία στο σύνολό τους και η νέα ιδιοκτησία παρέλαβε μόνο τον μηχανολογικό εξοπλισμό των σημείων. Ωστόσο, όπως φαίνεται, η συνέχιση του συγκεκριμένου μοντέλου έχει απορριφθεί από τη νέα διοίκηση. Την ίδια στιγμή, δεν εξετάζεται ούτε το πλάνο καταστημάτων μικρής λιανικής με προφίλ γαλακτοπωλείου.

Η ανάπτυξη του κωδικολογίου και η συνεργασία με τη Σκλαβενίτης
Για την ώρα, τα προϊόντα ΘΕΣΓάλα παράγονται στο εργοστάσιο της Λάρισας και διανέμονται και εμπορεύονται εντός των θεσσαλικών ορίων. Έχουν τοποθετηθεί στο σύνολο των σούπερ μάρκετ της Σκλαβενίτης (24 καταστήματα) στη Θεσσαλία. Το σύνολο του κωδικολογίου αφορά δύο κωδικούς γάλακτος (πλήρες και γάλα ελαφρύ) κι ακόμη, κρέμες (κρέμα βανίλια, κρέμα σοκολάτα και ανάμεικτη), πουτίγκες και ρυζόγαλο. Με την επικείμενη επένδυση που αναμένεται να ξεκινήσει εντός του 2025, το brand ΘΕΣΓάλα θέτει ως στόχο να επεκταθεί και σε νέα προϊόντα. Απώτερος στόχο για την ανάπτυξη του παραγωγικού και εμπορικού βραχίονα στον κλάδο των γαλακτοκομικών πάντα αποτελεί η αγορά της Αττικής. Για την ώρα, το brand εξυπηρετεί και τον τοπικό κλάδο του food service στη Θεσσαλία με το επαγγελματικό προϊόν του δεκάλιτρου ασκού γάλακτος. Από άποψης πωλήσεων, το γάλα του brand κινείται με ανάπτυξη κοντά στο 20% από μήνα σε μήνα στην επανένταξή του στο ψυγείο των θεσσαλικών σούπερ μάρκετ, για αρχή.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter