Ως «τη μεγαλύτερη επανάσταση στο φαγητό σήμερα» περιέγραψε τα προϊόντα The Vegetarian Butcher ο Θοδωρής Σακελλαρίου, General Manager της Unilever Food Solutions, μιλώντας στο FOODReporter με αφορμή το λανσάρισμά τους σε λιανεμπόριο και HoReCa.

Συγκεκριμένα, η είσοδος της The Vegetarian Butcher στην ελληνική αγορά ξεκίνησε ήδη σε επιλεγμένες αλυσίδες σούπερ μάρκετ, premium κρεοπωλεία και άλλες τοπικές αλυσίδες markets με τέσσερις κωδικούς:

Legendary Burger (κατεψυγμένα, vegan μπιφτέκια), Lucky Nuggets (παναρισμένες vegan «κοτο»-μπουκιές), Magic mince (κιμάς κατεψυγμένος, προμαγειρεμένος) και Crispy Chic Burger
(παναρισμένο vegan «κότο»-μπιφτέκι).

Παράλληλα, έχει ξεκινήσει και η τοποθέτηση της μάρκας σε επιλεγμένα σημεία μαζικής εστίασης και ξενοδοχεία, επίσης με τέσσερις κωδικούς: Raw NoBeef Burger (κατεψυγμένα vegan μπιφτέκια), NoChicken Nuggets (παναρισμένες και κατεψυγμένες vegan «κοτο»-μπουκιές), NoChicken Chunks (κομμάτια vegan «κότο»-φιλέτο) και Raw NoMince (κιμάς ωμός, κατεψυγμένος).

Για τον κ. Σακελλαρίου, το ταυτόχρονο, ευρύ και δυναμικό λανσάρισμα στα κανάλια αγοράς είναι προαπαιτούμενο ενός επιτυχημένου λανσαρίσματος.

«Και δεν είναι μόνο το επιδιωκόμενο brand awareness και η ενδυνάμωση του δικτύου προώθησης.

Θα διακινδύνευα να πω ότι το νιώθουμε ως χρέος μας. Ο λόγος είναι ότι πιστεύουμε πολύ σε αυτά τα νέα προϊόντα επειδή γνωρίζουμε ότι μπορούν να φέρουν μία πραγματική αλλαγή στις διατροφικές συνήθειες.

Σκεφτείτε το: κρατήσαμε την παράδοση, τις τεχνικές και όλα τα οφέλη που απολαμβάνει ο λάτρης του κρέατος από το κρέας που του προσφέρει ο παραδοσιακός χασάπης και εξαιρέσαμε από τη διαδικασία παραγωγής του το ζώο! Δεν είναι και λίγο, σωστά; Ταυτόχρονα, είμαστε τόσο βέβαιοι για την υπέροχη γεύση και την εξαιρετική υφή τους που θα έλεγα ότι απευθυνόμαστε σε όλους: vegetarian, vegan, flexitarians και πάνω από όλα στους λάτρεις του κρέατος που αναζητούν μία εφάμιλλη εναλλακτική κρέατος μέσα και έξω από το σπίτι», μας ανέφερε.

Διάδοχος, και όχι υποκατάστατο του κρέατος
Σύμφωνα με την εταιρεία, το The Vegetarian Butcher διαφοροποιείται από τα άλλα plant-based προϊόντα που κυκλοφορούν ήδη στην αγορά, καθώς δεν είναι ένα πείραμα, μία ακόμα ενέργεια με χαρακτηριστικά marketing ή απάντηση σε μία τάση, αλλά μια «ιστορία» με γερές βάσεις. Στην πραγματικότητα είναι η προσωπική ιστορία του Jaap Kortweg, ενός αγρότη ένατης γενιάς και λάτρη του κρέατος που αποφάσισε να γίνει vegetarian. Το αποτέλεσμα; Να αναπτύξει ένα εναλλακτικό προϊόν από όσπρια και δημητριακά. Ένα προϊόν το οποίο στην ουσία δεν αποτελεί υποκατάστατο, αλλά τον διάδοχο του κρέατος.

«Από τότε μέχρι σήμερα άλλαξαν πολλά, όμως η αποστολή ήταν και παραμένει η ίδια: το γευστικό κρέας, χωρίς τη συμμετοχή των ζώων. Ακριβώς εκεί βρίσκεται η μεγάλη καινοτομία, η οποία με τη σειρά της θα επιφέρει και στη χώρα μας την επιτυχία», σύμφωνα με την Unilever Food Solutions.

Η σειρά του The Vegetarian Butcher είναι η πρώτη σειρά τροφίμων φυτικής προέλευσης με βάση τη σόγια, ενισχυμένη με βιταμίνη Β12 και σίδηρο, με έγκριση κυκλοφορίας από το Ανώτατο Χημικό Συμβούλιο.

Νέες διατροφικές συνήθειες;
Πόσο εύκολο είναι όμως ο Έλληνας καταναλωτής, που έχει συνηθίσει στη διατροφή του το κρέας, να αλλάξει συνήθειες; Σύμφωνα με τον Δημήτρη Σερίφη, Marketing Director Foods Retail, Unilever Greece, «οι καταναλωτές κατά την Covid εποχή εμφανίζονται ολοένα και πιο συνειδητοποιημένοι τόσο ποσοτικά όσο και ποιοτικά σχετικά με τις προτιμήσεις τους.

Αναζητούν εναλλακτικές που θα κάνουν καλό στους ίδιους, στα ζώα και στον πλανήτη. Επιλέγουν διατροφικές λύσεις, οι οποίες δεν θα επιβαρύνουν άλλο το οικοσύστημα. Δείχνουν να έχουν ροπή προς το καινούργιο, ειδικά όταν αυτό είναι επώνυμο, ασφαλές, ποιοτικό και πάνω από όλα νόστιμο.

Είμαστε λοιπόν πεπεισμένοι ότι όλοι όσοι αφενός θέλουν συνειδητά να μειώσουν το ζωικό κρέας, αφετέρου δεν είναι διατεθειμένοι να «θυσιάσουν» τη γεύση και τις συνταγές που έχουν συνηθίσει να απολαμβάνουν, θα πάρουν μέρος σε αυτήν τη μεγάλη αλλαγή. Άλλωστε δεν είναι τυχαίο το μήνυμά μας: “Sacrifice Nothing”.

Δεν χρειάζεται δηλαδή να θυσιάσεις ούτε τη γεύση και την απόλαυση, ούτε τα ζώα, ούτε το όραμά σου για έναν καλύτερο κόσμο. Η μεγαλύτερη επανάσταση στο φαγητό ξεκινάει και θα οδηγήσει με μαθηματική ακρίβεια στην ακόμα μεγαλύτερη αλλαγή των διατροφικών μας συνηθειών».


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter