100 χρόνια μετά τη δημιουργία της πρώτης βαφής μαλλιών από τον ιδρυτή της L’Oreal, Eugene Schueller, η εταιρεία λανσάρει την πρώτη επαγγελματική βαφή μαλλιών που μπορεί να ανοίξει το χρώμα των μαλλιών έως και τρεις τόνους, χωρίς να περιέχει αμμωνία. Η νέα αυτή βαφή  αλλάζει τα δεδομένα στον χώρο των βαφών.

Πρόκειται για την INOA, το νέο σύστημα βαφής που δημιούργησαν οι ερευνητές της L’Oreal και αποτελείται από  αποτελείται από 3 μέρη:

  • Το Oleo Gel, του οποίου η σύνθεση έχει ως βάση το λάδι και περιέχει ένα δερμοπροστατευτικό ενεργό παράγοντα, του οποίου η απόδοση έχει δοκιμαστεί σε ανθρώπους με ευαίσθητο τριχωτό.
  • Τα σωληνάρια βαφής, που περιέχουν τον αλκαλικό παράγοντα, ο οποίος αντικαθιστά την αμμωνία και συνδυάζεται με τις χρωστικές.
  • Το κρεμώδες οξειδωτικό με μία μοναδική σύνθεση, που, πάνω και πέρα από το υπεροξείδιο του υδρογόνου, αποτελείται για πρώτη φορά από δύο καλλυντικούς παράγοντες (το γνωστό IONENE G, που δρα στο κέντρο της τρίχας για να την προστατέψει, και έναν παράγοντα που εξομαλύνει τις ανωμαλίες της επιφάνειας).

‘Οπως τονίζει η εταιρεία, “αυτά τα τρία πρωτότυπα στοιχεία στη σύνθεση συνδυάζουν τη δράση τους και επιτυγχάνουν τη δημιουργία μιας βαφής, που εγγυάται την απόλυτη άνεση του τριχωτού και τον απόλυτο σεβασμό των μαλλιών”.

Το νέο προϊόν παρουσίασε η L’Oreal σε συνέντευξη τύπου στις 16/9, δίνοντας στη νέα βαφή τον τίτλο “η βαφή του μέλλοντος.” Η ΙΝΟΑ προσφέρει το ζητούμενο από χρόνια, δηλαδή, αποτελεσματικότητα χωρίς ερεθισμούς και οσμές. Αυτό που μέχρι σήμερα προσέφεραν μόνο οι βαφές που δεν μπορούσαν να αλλάξουν ριζικά το χρώμα των μαλλιών, ούτε να προσφέρουν 100% κάλυψη των λευκών, η L’Oreal Professionel το προσφέρει με την INOA.

Βασικό στοιχείο που διαφοροποιεί τη νέα βαφή είναι η χρήση λαδιού (mineral oil) αντί νερού στη βάση του. Το Oleo Gel επιτρέπει τη διείσδυση της χρωστικής ουσίας στο σύνολό της στο εσωτερικό της τρίχας, με αποτέλεσμα, όπως τονίζει η εταιρεία, χρώμα χωρίς απώλειες, ακόμη και στο πρώτο λούσιμο.

Η L’Oreal Professionel δηλώνει πως η σκέψη της προσανατολίστηκε, όχι μόνο στις καταναλώτριες, αλλά και στους κομμωτές, που θα μπορούν πλέον να δουλεύουν με ένα προϊόν άοσμο, εύκολο στη χρήση και αποτελεσματικό. Στόχος της εταιρείας είναι, όμως, να απευθυνθεί και στις καταναλώτριες, ώστε να ζητούν οι ίδιες το προϊόν από τον κομμωτή τους.

Προς το παρόν, η καινοτομία αυτή της L’Oreal δεν θα παρουσιαστεί στο κανάλι της ευρείας διανομής.