Πέρυσι η PepsiCo Hellas συμμετείχε για πρώτη φορά στην έκθεση HORECA, παρουσιάζοντας το πλήρες χαρτοφυλάκιο των προϊόντων της. Φέτος επέστρεψε με μία έκπληξη, παρουσιάζοντας το rebranding του κλασικού αναψυκτικού Pepsi, με αφορμή και την 125η επέτειο της μάρκας.
Το rebranding αφορά αρχικά στην κλασική και στη zero-sugar εκδοχή της Pepsi, με έναν μινιμαλιστικό, μονόχρωμο σχεδιασμό (ανοιχτό μπλε για την Pepsi, σκούρο μπλε για τη zero-sugar Pepsi), όμως το σημαντικότερο είναι η αλλαγή της επωνυμίας της Pepsi Max, όπως τη γνωρίζουμε στην Ελλάδα από τα τέλη του 1994 που κυκλοφόρησε (η χώρα μας ήταν μάλιστα μία από τις πρώτες στις οποίες λανσαρίστηκε).
Πλέον, το zero-sugar αναψυκτικό της Pepsi θα ονομάζεται Pepsi Zero Sugar. Σε δεύτερο χρόνο, αντίστοιχο rebranding θα υποστούν και τα άλλα δύο αναψυκτικά Pepsi που κυκλοφορούν στην Ελλάδα: η Pepsi Twist με λεμόνι και η Pepsi Max Lime (που επίσης θα μετονομαστεί σε Pepsi Zero Sugar Lime Flavor).
Προτεραιότητα στις κλασικές γεύσεις
Όπως μας ανέφεραν άνθρωποι της PepsiCo, η προτεραιότητα δόθηκε στα δύο πιο εμβληματικά προϊόντα Pepsi, την κανονική και τη low-sugar εκδοχή του αναψυκτικού, καθώς αυτές είναι οι γεύσεις που γνωρίζει καλύτερα η ελληνική αγορά. Μία αγορά που προτιμά τις πιο κλασικές γεύσεις και δεν ενθουσιάζεται με πιο ασυνήθιστες γεύσεις (π.χ. βανίλια), όπως συμβαίνει στο εξωτερικό. Αυτός είναι και ο λόγος που μέχρι τώρα δεν έχουμε δει στην Ελλάδα άλλες εκδοχές πέραν των κλασικών και αυτών με λεμόνι και λάιμ (που είναι γεύσεις κοντά στα γούστα των Ελλήνων καταναλωτών).
Όσο για το αν θα υπάρξουν μελλοντικά λανσαρίσματα με άλλες γεύσεις, όπως πληροφορηθήκαμε κάτι τέτοιο δεν θα συμβεί μέσα στο 2024, όμως δρομολογείται για αργότερα.
Η τάση των zero sugar αναψυκτικών
Όσον αφορά στα μερίδια της Pepsi στην ελληνική αγορά, αυτά χαρακτηρίζονται ως «ελπιδοφόρα και με πολλές ευκαιρίες» και καταγράφουν ανοδική πορεία ειδικά τα τελευταία τέσσερα χρόνια, χάρη στις κινήσεις στις οποίες έχει προχωρήσει η PepsiCo Hellas, δείχνοντας ότι τα προϊόντα της απολαμβάνουν πλέον μεγαλύτερης αναγνωρισιμότητας από τους Έλληνες καταναλωτές.
Τι γίνεται όμως με την τάση των zero sugar αναψυκτικών; Όπως μας επιβεβαίωσαν από την εταιρεία, είναι γεγονός ότι οι καταναλωτές μετακινούνται σε κάποιο βαθμό προς τα αναψυκτικά χωρίς ζάχαρη (π.χ. με στέβια), στο πλαίσιο μίας ευρύτερης αναζήτησης για πιο υγιεινές ή έστω λιγότερο βλαβερές συνήθειες, και με δεδομένο ότι η ζάχαρη έχει «δαιμονοποιηθεί» τα τελευταία χρόνια. Η τάση αυτή εκδηλώνεται όχι μόνο στα αναψυκτικά, αλλά και σε άλλες κατηγορίες προϊόντων, όπου υπάρχει μια στροφή προς βιολογικά προϊόντα ή προϊόντα χωρίς αλάτι. Και οι ίδιες οι εταιρείες αναψυκτικών, ακολουθώντας αυτήν την τάση, αλλά και υπό την πίεση μεγάλων φόρων που επιβάλλονται στη ζάχαρη σε ορισμένες χώρες, κινούνται προς αυτήν την κατεύθυνση.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter