Επίσημα ανακοίνωσε η efood το νέο concept καταστημάτων μικρής λιανικής με φυσικό δίκτυο, επιβεβαιώνοντας μέχρι κεραίας το σχετικό δημοσίευμα του FOODReporter της Τετάρτης 27 Μαρτίου 2024.

Πιο συγκεκριμένα, το efood επεκτείνεται σε φυσικό, επίγειο δίκτυο αγορών, με τα δικά του καταστήματα μικρής λιανικής, υπό το όνομα efood local.

Στόχος της εταιρείας είναι η εδραίωσή της και στα φυσικά καταστήματα αγορών, με τη δημιουργία νέας γενιάς «καταστημάτων γειτονιάς» και την ανάπτυξη «ολοκληρωμένης εμπειρίας για τους καταναλωτές, με το συνδυασμό των φυσικών και των ηλεκτρονικών αγορών».

Για να μην υπάρχουν συγχύσεις η εταιρεία διευκρίνισε στο ίδιο δελτίο Τύπου ότι συνεχίζει κανονικά και τη διαχείριση του δικτύου καταστημάτων Kiosky’s Convenience Stores, με 51 καταστήματα στην Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη, αλλά και σε πόλεις της περιφέρειας.

Μεγαλύτερη έμφαση στο φαγητό “grab & go”
Βασική αναφορά των καταστημάτων efood local είναι η γειτονιά και άρα και η εξυπηρέτησή της: Το νέο concept έχει μεγαλύτερη έμφαση στο φαγητό, με κύρια στοιχεία του καταστήματος τη γωνιά του καφέ και τη ζεστή γωνιά, στην οποία θα προσφέρονται σφολιατοειδή και λοιπά αρτοσκευάσματα. Σε επίπεδο κωδικολογίου, θα περιλαμβάνονται και διαφορετικές κατηγορίες προϊόντων, σε σύγκριση με τα Kiosky’s Convenience Stores, όπως η κάβα, καπνικά και είδη mini market, κυρίως τρόφιμα και σνακ. Η πρώτη φάση ανάπτυξης των efood local περιλαμβάνει επισήμως τη δημιουργία δύο νέων καταστημάτων εντός της Αττικής, μέσα στο δεύτερο τρίμηνο του 2024, δηλαδή μέχρι τέλος Ιουνίου. Μετέπειτα, αναμένεται να υλοποιηθεί το στρατηγικό πλάνο της συνολικής επέκτασης του δικτύου.

Οι καταναλωτές θα μπορούν να απολαμβάνουν μια συνδυαστική εμπειρία ανάμεσα στον online και το φυσικό κόσμο. Τα νέα στοιχεία που φέρνει το efood local είναι ο καφές και το φαγητό, με τη δημιουργία μιας ζεστής γωνιάς, ενώ δίνει έμφαση στο φαγητό “grab & go”.

Δημιουργία δικτύου καταστημάτων νέας γενιάς
Παράλληλα, οι κατηγορίες mini market θα περιλαμβάνουν όλα τα προϊόντα των στρατηγικών συνεργατών του ομίλου στο κομμάτι της λιανικής. Τα δύο πρώτα καταστήματα θα είναι η βάση για να κατανοήσουμε καλύτερα τη μικρή λιανική και να δημιουργήσουμε το δίκτυο καταστημάτων νέας γενιάς, με το σήμα του efood», σημείωσε ο Χάρης Τάκας, General Manager – Quick Commerce & Integrated Verticals της εταιρείας.

Το efood συνεργάζεται σε παρόντα χρόνο με περισσότερα από 21.000 καταστήματα σε 100 πόλεις, πριν καν αναπτύξει το δικό του επίγειο δίκτυο. Από την έναρξη λειτουργίας του, με βάση την τεχνολογία και την καινοτομία, το efood αναπτύσσει συνεχώς τις υπηρεσίες του.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter