Ανατροπή είχαμε φέτος στην κορυφή της λίστας της Kantar με τις εταιρείες που έχουν το ισχυρότερο «εταιρικό αποτύπωμα» (brand footprint) στην Ελλάδα, με την Coca-Cola να προσπερνά (οριακά) την Παπαδοπούλου και να είναι πλέον η «πιο επιλεγμένη μάρκα» στη χώρα μας.

Όπως φαίνεται στον πίνακα, η Παπαδοπούλου διαθέτει εξαιρετική διείσδυση, μεγαλύτερη από κάθε άλλη εταιρεία, όμως η Coca-Cola υπερτερεί στη συχνότητα, όπου επίσης είναι ισχυρότερη από κάθε άλλη εταιρεία στην Ελλάδα.

Στις θέσεις 3-6 η κατάσταση παραμένει αμετάβλητη σε σχέση με πέρυσι: τις θέσεις αυτές καταλαμβάνουν κατά σειρά Όλυμπος, Nescafe, Παπαγάλος και Νουνού. Άνοδος μίας θέσης για τη Μέλισσα, στην 7η θέση, όπου πέρυσι βρισκόταν η Γιώτης, που φέτος είναι 8η. Στην ένατη θέση, με «άλμα» 4 θέσεων, βρίσκεται η Hellmann’s, ενώ τη δεκάδα συμπληρώνει η Κύκνος, που επίσης κέρδισε 2 θέσεις.

Αντίθετα, εκτός δεκάδας βρέθηκε φέτος η Βιτάμ, που από την 9η θέση πέρυσι βρίσκεται φέτος στην 14η.

Αξιοσημείωτο είναι πάντως ότι όλη η πρώτη δεκάδα απαρτίζεται από εταιρείες του κλάδου τροφίμων και ποτών (πέρυσι ήταν 10η η Klinex, που φέτος έπεσε στην 11η θέση).

Από τις άλλες μάρκες που περιλαμβάνονται στη λίστα, αξιοσημείωτη άνοδο σημείωσαν ο Μπάρμπα Στάθης (+4, 16η θέση), η Παυλίδης (+7, 19η θέση), η ΜΕΒΓΑΛ (+4, 20ή θέση), η Βίκος (+6, 29η θέση), η Γεύση2 (+11, 33η θέση), η Υφαντής (+7, 35η), η Lay’s (+9, 39η), η Λουξ (+6, 46η) και η Maggi (+7, 49η). Αντίθετα, πτωτικά κινήθηκαν μεταξύ άλλων η Δέλτα (-5, 23η), Φαστ (-5, 36η), η Κρι Κρι (-13, 41η) και η Σοκοφρέτα (-5, 45η).


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter