Πριν από μερικούς μήνες η Coca Cola διοργάνωσε έναν πρωτότυπο διαγωνισμό τέχνης με apps τεχνητής νοημοσύνης. Η καμπάνια «Create Real Magic» δημιούργησε μεγάλο ντόρο και αποτέλεσε την αρχή της σχέσης του δημοφιλούς brand με την τεχνητή νοημοσύνη. Σήμερα η Coca Cola λανσάρει ένα καινούργιο προϊόν με τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης, το Y3000! Το προϊόν δημιουργήθηκε από τις πληροφορίες και τα δεδομένα, τα οποία έδιναν οι χρήστες κατά τη διάρκεια της αλληλεπίδρασης που είχαν με το brand, μέσω των apps. Μία εκδοχή του προϊόντος χωρίς ζάχαρη θα κυκλοφορήσει για περιορισμένο χρονικό διάστημα στις ΗΠΑ, τον Καναδά, το Μεξικό, την Ευρώπη, την Κίνα και την Αφρική. «Ενώσαμε σκοπίμως την ανθρώπινη με την τεχνητή νοημοσύνη για να δούμε τι θα φέρει το αύριο», δήλωσε η κ. Oana Vlad, Senior Directοr, Global Strategy. Στο πλαίσιο των ενεργειών μάρκετινγκ είναι και οι εμπειρίες που θα ζήσουν οι χρήστες στο Coca Cola Creations Hub, στο οποίο έχουν πρόσβαση σαρώνοντας έναν κωδικό QR στη συσκευασία.