Αυξημένος κατά 7,3% ήταν στο πρώτο τρίμηνο του 2022 ο τζίρος της Mondelez International, λαμβάνοντας ώθηση τόσο από τις οργανικές πωλήσεις, όσο και από τις νεοαποκτηθείσες εταιρείες Chipita, Grenade και Gourmet Food, ενώ θετικά λειτούργησε για τον πολυεθνικό όμιλο και η αύξηση των τιμών.

Dirk Van de Put, διευθύνων σύμβουλος, Mondelez International

Η αύξηση των πωλήσεων ήταν μικρότερη στην Ευρώπη, τη μεγαλύτερη αγορά της Mondelez, φτάνοντας το 3,1%, όμως ήταν πολύ μεγαλύτερη στις Ηνωμένες Πολιτείες (+8%), σε Ασία και Αφρική (+7%), αλλά και στη Λατινική Αμερική (+23,5%). Μάλιστα, λόγω των καλών επιδόσεων στο πρώτο τρίμηνο του έτους, η διοίκηση της Mondelez αναθεώρησε προς τα πάνω την πρόβλεψή της για την οργανικη αύξηση των πωλήσεών της για το σύνολο του έτους σε πάνω από +4% σε σχέση με το 2021.

Λειτουργικά κέρδη 4 εκατ. δολαρίων από την Chipita
Σε ειδική αναφορά στις οικονoμικές καταστάσεις τριμήνου της Mondelez για την εξαγορά της Chipita, η οποία ολoκληρώθηκε στις 3 Ιανουαρίου, σημειώνεται πως στο πρώτο τρίμηνο του 2022 η Mondelez αποκόμισε χάρη στην εξαγορά αυτή πωλήσεις ύψους 152 εκατομμυρίων δολαρίων και λειτουργικά κέρδη 4 εκατ. δολαρίων. Ταυτόχρονα, η Mondelez επιβαρύνθηκε με 21 εκατ. δολάρια ως έξοδα σχετιζόμενα με την εξαγορά και ακόμα 35 εκατ. δολάρια ως έξοδα για την ενσωμάτωση της Chipita στον όμιλο. Όπως αναφέρεται, η εξαγορά της Chipita, με την ηγετική θέση που κατέχει σε αγορές της κεντρικής και της ανατλικής Ευρώπης, προσφέρει στη Mondelez ένα στρατηγικό συμπλήρωμα στο υπάρχον χαρτοφυλάκιό της, που επιταχύνει τη στρατηγική της ώστε να εξελιχθεί σε παγκόσμιο ηγέτη της ευρύτερης αγοράς των σνακ.

Παραμένει ισχυρή η ζήτηση
«Πετύχαμε ισχυρά αποτελέσματα στο πρώτο μας τρίμηνο, λαμβάνοντας ώθηση από την υψηλότερη τιμολόγηση και την ισχυρότερη ανάπτυξη του όγκου πωλήσεων. Οι δραστηριότητές μας σε σοκολάτες και μπισκότα συνεχίζουν να κινητοποιούν τον ενάρετο κύκλο μας της ελκυστικής αύξησης πωλήσεως, της ισχυρής κερδοφορίας και της συμπαγούς ρευστότητας. Η ζήτηση παραμένει ισχυρή τόσο στις ανεπτυγμένες όσο και στις αναπτυσσόμενες αγορές, με όλες μας τις περιοχές να καταγράφουν ανάπτυξη», δήλωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Mondelez, Dirk Van de Put.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter