Σύμφωνα με δημοσίευμα του κλαδικού περιοδικού LSA, ο CEO της Carrefour, Alexandre Bompard, ανακοίνωσε νέες υπηρεσίες παράδοσης online παραγγελιών.

Η παράδοση προϊόντων στο σπίτι ξεκίνησε ως πιλοτική εφαρμογή πέρυσι, σε 52 καταστήματα της αλυσίδας, εκ των οποίων 23 υπέρ μάρκετ. Ο τζίρος που προήλθε από το σύνολο των παραγγελιών, σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση, ανήλθε σε 107,3 εκατ. ευρώ. Έως το τέλος του 2019 θα προστεθούν στο δίκτυο των καταστημάτων που εξυπηρετούν online παραγγελίες 42 επιπλέον καταστήματα, δίνοντας τη δυνατότητα εξυπηρέτησης σε κατοίκους 30 πόλεων.

Έως το 2020, η υπηρεσία θα είναι διαθέσιμη σε όλες τις γαλλικές πόλεις με πάνω από 10.000 κατοίκους. Νωρίτερα η αλυσίδα είχε ανακοινώσει πως εξειδικευμένα κέντρα διανομής αποτελούν την πλέον αποδοτική λύση για την κάλυψη των αναγκών διανομής στο Παρίσι και τη Λυών, ενώ σε περιοχές με λιγότερους κατοίκους θεωρεί πως συμφέρει η προετοιμασία των online παραγγελιών από τους υπαλλήλους των καταστημάτων.

Όσο για την υπηρεσία click and collect, θα προσφέρεται σε όλη τη Γαλλία και θα επιτρέπει στους πελάτες της αλυσίδας την παραλαβή non-food προϊόντων εντός δύο ωρών από τη στιγμή της παραγγελίας. Η αλυσίδα στοχεύει στην εξυπηρέτηση 813.056 online παραγγελιών (non-food), στόχος που ξεπερνά κατά πολύ τον αριθμό των σχετικών παραγγελιών που εξυπηρετήθηκαν το 2018 (29.582). Για το 2020, ο Bombard ελπίζει να ξεπεραστεί το όριο του ενός εκατομμυρίου. Έως τότε, θα είναι διαθέσιμοι στο σύστημα click & collect περίπου 7.745 κωδικοί.