Η αλυσίδα σούπερ μάρκετ Βερόπουλος έχει υιοθετήσει από το 2003 τον θεσμό του «Προμηθευτή της Χρονιάς». Στελέχη αγορών και πωλήσεων, με κριτήριο τις αποκλειστικές συμφωνίες προϊόντων με μοναδική σχέση ποιότητας και τιμής, επιλέγουν την εταιρεία που θα λάβει τον συγκεκριμένο τίτλο. Για το 2008 η αλυσίδα επέλεξε ως “Προμηθευτή της Χρονιάς” την Berglandmilch.

“Η αλυσίδα Βερόπουλος”, δήλωσε με την ευκαιρία της ανακοίνωσης του Προμηθευτή της Χρονιάς 2008 ο πρόεδρος του ομίλου κ. Νίκος Βερόπουλος, “με τέτοιες συνεργασίες έχει καταφέρει να προσφέρει αποκλειστικά προϊόντα στους πελάτες της σε αποκλειστικά συμφέρουσες τιμές. Τέτοιου είδους συνεργασίες προάγουν τις ειλικρινείς και μακροχρόνιες σχέσεις της αλυσίδας με επιλεγμένους προμηθευτές. Μας έχει κάνει εντύπωση ο τρόπος, με τον οποίο το αυστριακό εργοστάσιο, αλλά και η πολιτεία της χώρας αυτής εκτιμά τους λιανέμπορους, μαζί με τους οποίους προωθούνται τα αγροτικά προϊόντα στο καταναλωτικά κοινό.

Αντιθέτως, στη χώρα μας το οργανωμένο λιανεμπόριο αντιμετωπίζεται με καχυποψία, ακόμα και εχθρότητα, ενώ οι παραγωγικές τάξεις των αγροτών έχουν παραπλανηθεί τόσο που να θεωρούν αυτό το κανάλι προώθησης των προϊόντων τους ως ταξικό εχθρό. Το 2008 η αλυσίδα μας διέθεσε στους ‘Ελληνες καταναλωτές 8.253.000 λίτρα φρέσκο αυστριακό γάλα και 245.000 τεμάχια αυστριακό γιαούρτι. Τελικά, ας αναρωτηθούμε πόσες είναι οι χαμένες ευκαιρίες για την ελληνική παραγωγή που άλλοι εκμεταλλεύονται επωφελώς, διότι αντιμετωπίζουν τα θέματα με ευστροφία, συνεργατικότητα και ανταγωνιστικότητα”.

Η επιλογή της Berglandmilch ως “Προμηθευτή της Χρονιάς” έγινε βάσει των παρακάτω κριτηρίων:

  • H Berglandmilch στήριξε την προσπάθεια της αλυσίδας να διαθέτει στους πελάτες της το φρέσκο γάλα ‘Αλπεων στη χαμηλότερη τιμή της Ευρώπης για το 2008.
  • Προμήθευσε την αλυσίδα και με βιολογικό γάλα υψηλής ποιότητας και στήριξε την προσπάθειά της για πώληση στη χαμηλότερη τιμή της Ελλάδος.
  • ‘Εφερε τα ευρωπαϊκού τύπου ρευστά γιαούρτια Alpiland με bifidus και στήριξε την αλυσίδα, ώστε αυτά να πωλούνται 40% φθηνότερα από τα αντίστοιχα επώνυμα.
  • Κρατάει συμβόλαιο σταθερής τιμής για 12 μήνες.
  • Προμήθευσε την αλυσίδα με τυριά υψηλών γευστικών απαιτήσεων σε τιμή που τα αντίστοιχα ευρωπαϊκά δεν μπορούν να ανταγωνιστούν.

Να σημειωθεί πως ο πρόεδρος της Αυστριακής Δημοκρατίας σε εταιρική εκδήλωση στην Ελλάδα τίμησε την αλυσίδα Βερόπουλος, διότι διαθέτει στο ελληνικό καταναλωτικό κοινό τα προϊόντα της χώρας του.

Στη φωτογραφία που συνοδεύει το κείμενο: Ο πρόεδρος της Αυστριακής Δημοκρατίας, κ. Heinz Fisher, συγχαίρει τον πρόεδρο της εταιρείας Berglandmilch, κ. Josef Braunshofer, και τον κ. Νίκο Βερόπουλο.