Στη δεύτερη φάση ανάπτυξης ενός πλήρως phygital σημείου πώλησης στη Σανγκάη, δηλαδή μιας μίξης φυσικού και ψηφιακού καταστήματος, προχώρησε ο γαλλικός όμιλος Auchan, σε συνεργασία με την επιχείρηση ηλεκτρονικών ειδών Hisense.

Η κινεζική θυγατρική της αλυσίδας ένωσε τις δυνάμεις της με την κρατική επιχείρηση, ώστε να δημιουργήσει το Auchan Minute, που προσφέρει μια 100% phygital εμπειρία λιανικής πώλησης. Μετά τη δοκιμαστική περίοδο κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, η Auchan Retail China λανσάρει τώρα το σημείο πώλησης που λειτουργεί χωρίς υπαλλήλους, καθώς όλες οι πληρωμές πραγματοποιούνται μέσω smartphone.

Οι πελάτες του καταστήματος σκανάρουν ένα QR code στην είσοδο του καταστήματος, ώστε να μπορούν να περιηγηθούν στους διαδρόμους του και να σκανάρουν στη συνέχεια τα προϊόντα που τους ενδιαφέρουν, πάντα με το κινητό τους τηλέφωνο, προσθέτοντάς τα στο εικονικό καρότσι. Κατόπιν, επιβεβαιώνουν τις αγορές τους και ολοκληρώνουν την πληρωμή online, πριν αποχωρήσουν από το κατάστημα.

Η Auchan, που έχει την 11η θέση σύμφωνα με τις πωλήσεις των επιχειρήσεων λιανεμπορίου τροφίμων διεθνώς, σχεδιάζει να λειτουργήσει αρκετές εκατοντάδες Auchan minute στην Κίνα. Παράλληλα, εξακολουθεί να επεκτείνει την παρουσία της στον online κόσμο των αγορών, σε όλες τις χώρες όπου δραστηριοποιείται και φυσικά και στη Γαλλία, όπου βρίσκεται η έδρα της.

Η τάση είναι εμφανής: H Amazon έχει ήδη επενδύσει στο Amazon Go, η Sainsbury’s έχει προχωρήσει στο Λονδίνο στην πιλοτική εφαρμογή της υπηρεσίας πληρωμής αγορών χωρίς ταμεία, η Coop Δανίας σχεδιάζει τη λειτουργία του δικού της καταστήματος χωρίς υπαλλήλους στη χώρα το πρώτο τρίμηνο του 2018 και η ιρλανδική Everseen έχει αναπτύξει ένα εντελώς αυτοματοποιημένο σύστημα πληρωμών των αγορών.