Μετά από ένα πολύ καλό πρώτο πεντάμηνο του 2022 σε πωλήσεις, η εταιρεία Γρηγόρης επικεντρώνεται στα φρέσκα και δροσερά projects του ελληνικού καλοκαιριού. Σε πρώτο πλάνο, τόσο για την επικοινωνιακή όσο και την εμπορική προώθηση του Γρηγόρη, βρίσκονται οι νέες γρανίτες και τα milkshakes, που πρωτολανσαρίστηκαν το καλοκαίρι του 2021 στην ελληνική αγορά και φέτος, επιστρέφουν ακόμη πιο δυναμικά, με περισσότερες γεύσεις, αλλά και με τη λαχταριστή λεπτομέρεια για τα καλαμάκια που τα συνοδεύουν.

Milkshakes και γρανίτες με βρώσιμο καλαμάκι και περισσότερες γεύσεις
Πιο συγκεκριμένα, τα milkshakes του Γρηγόρη αφορούν τους κωδικούς της Merenda και της βανίλιας και πρόσφατα προστέθηκε η γεύση της φράουλας.Οι γρανίτες εμπλουτίστηκαν με τις νέες γεύσεις πεπονιού και ανανά – καρύδας, που πλαισιώνουν τις κλασικές γρανιτένιες γεύσεις της φράουλας, του λεμονιού και του μάνγκο, αναμεμειγμένου ευφάνταστα με φρούτα του πάθους.
Το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό της απόλαυσης, τόσο για τα milkshakes όσο και τις γρανίτες του Γρηγόρη, είναι τα βρώσιμα καλαμάκια, σε γεύσεις σοκολάτας και φράουλας. Τα καλαμάκια Sorbo’s, όπως αποκαλούνται, παρέχονται δωρεάν για μια ολοκληρωμένη και έξτρα εμπειρία τόσο με τα milkshakes όσο και με τις γρανίτες,, αλλά χρειάζονται να περάσουν λίγη ώρα μέσα στο παγωμένο ρόφημα για να μπορούν να φαγωθούν, αφήνοντας επίγευση μπισκότου στο στόμα. Ο Γρηγόρης στις γρανίτες προσφέρει καλαμάκι φράουλα και στα milkshakes καλαμάκι σοκολάτα.

Νέο κατάστημα στο Περιστέρι
Η Γρηγόρης, πάντως, είδε αύξηση πωλήσεων και στα σνακ που προσφέρει στο πρώτο πεντάμηνο του 2022, όπως έμαθε το FOODReporter και πλέον, πρώτος στόχος είναι για ολόκληρη την τρέχουσα χρονιά να φτάσει και να ξεπεράσει τους αριθμούς του 2019, πριν δηλαδή το ουσιαστικό ξέσπασμα της πανδημίας του κορωνοϊού. Στο φετινό καλοκαίρι, λοιπόν, ο Γρηγόρης παίζει με δροσερές γεύσεις και αισθήσεις, που φιλοδοξεί να έχουν αντίκρισμα στον καταναλωτή. Πριν από μία εβδομάδα, άλλωστε, άνοιξε και το νέο κατάστημα στο Περιστέρι (Λεωφόρος Θηβών και Τρεμπεσίνας) και προσφέρει εκλεκτά χαρμάνια καφέ, αγαπημένες γεύσεις και δροσιστικά, καλοκαιρινά ροφήματα.

Παράλληλα, μέχρι 31 Ιουλίου 2022 παραμένει σε ισχύ η προσφορά του Γρηγόρη για τους δέκα καφέδες, όπου ο Γρηγόρης κερνάει τον ενδέκατο, από τα καταστήματα Γρηγόρης που φέρουν τη σχετική ένδειξη. Όπως μαθαίνει το FOODReporter, από τον Σεπτέμβρη αναμένεται να δοθεί περισσότερος χώρος σε συνδυασμούς γεύσεων με βάση την υγιεινή διατροφή στα προϊόντα που προσφέρονται στα καταστήματα Γρηγόρης, κάτι που οι καταναλωτές φαίνεται να προτιμούν γενικότερα ολοένα και περισσότερο.

Θετικές οι πρώτες εντυπώσεις για τη συστέγαση Γρηγόρη και Τερκενλή στο κατάστημα της λεώφορου Βασιλίσσης Σοφίας
Σε ό,τι αφορά το κατάστημα όπου συστεγάζονται Γρηγόρης και Τερκενλής στη λεωφόρο Βασιλίσσης Σοφίας 64, οι πληροφορίες του FOODReporter αναφέρουν ότι οι αρχικές αποτιμήσεις είναι θετικές, μιας και πρόκειται για σημείο – «φιλέτο», κάτι που αποτέλεσε και έναν από τους παράγοντες να παρθεί τελικά η απόφαση και να γίνει πράξη η συστέγαση. Από εκεί και πέρα, φαίνεται ότι θα δοθεί χρόνος στο συγκεκριμένο κατάστημα για να αξιολογηθεί σε επόμενο χρονικό διάστημα με ασφαλή στοιχεία αν αποδίδει η συνεργασία με τον Τερκενλή και αν ανοίξει η συζήτηση να ακολουθηθεί το ίδιο πλάνο και αλλού. Προς το παρόν, δεν έχει παρθεί συγκεκριμένη απόφαση επί του θέματος, ούτε υπάρχει συγκεκριμένη στόχευση για άλλες συστεγάσεις στην τρέχουσα ατζέντα. Εξάλλου, στο δεύτερο μέρος των εκδηλώσεων για τα 50 χρόνια λειτουργίας της Γρηγόρης, μετά τα κουρού τυροπιτάκια που κέρασε τη γενέθλια ημέρα της Τρίτης 25 Ιανουαρίου 2022, έρχονται σύντομα επετειακές ενέργειες φιλανθρωπικού χαρακτήρα με ιδιαίτερο στυλ, όπως μαθαίνει το FOODReporter. Η εταιρεία Γρηγόρης επιδεικνύει μεγάλη ευαισθητοποίηση για θέματα βιωσιμότητας και εταιρικής υπευθυνότητας.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter