Θέση νέου Marketing Manager για τον κλάδο του παγωτού έχει ανοίξει η Ελαΐς Unilever τις τελευταίες ημέρες. Πρόκειται για μία μόνο από τις θέσεις που έχει ανοίξει η εταιρεία για τον κλάδο του παγωτού και αφορούν την οργάνωση marketing και B2B στρατηγικής πωλήσεων. Οι υπόλοιπες τέσσερις θέσεις άνοιξαν τη Δευτέρα που μας πέρασε αφορούν τις παρακάτω θέσεις: Brand Manager, Customer Strategy and Planning Manager, Key Accounts Manager σε Αττική και τουριστικές ζώνες και CD Excellence Data Analyst.
Ο στόχος της εταιρείας είναι, μετά και την επίσημη ανακοίνωση της ανάληψης των ηνίων του κλάδου του παγωτού από τον Γιώργο Γεραντώνη ως γενικό διευθυντή για την αγορά της Ελλάδας, «να εξορθολογίσει και να οργανώσει καλύτερα όλα τα εσωτερικά τμήματα του κλάδου του παγωτού», ο οποίος, βάσει του κεντρικού σχεδιασμού, οδεύει προς απόσχιση. Πηγές εντός της εταιρείας αναφέρουν ότι «η καλύτερη διαχείριση του τμήματος του παγωτού και η ανακατανομή ανθρώπινων -και άλλων- πόρων δεν συνεπάγονται και πώληση του κλάδου του παγωτού, όπως έχει προεξοφληθεί από μερίδα του Τύπου, δίχως να ανταποκρίνεται στην τωρινή πραγματικότητα».
Ωστόσο, άλλες πηγές έχουν επιβεβαιώσει στο FOODReporter ότι βάσει των περικοπών θέσεων εργασίας κατά 75 που έχει επιβάλλει το Πρόγραμμα Παραγωγικότητας που εκτελεί η Ελαΐς Unilever βάσει σχεδιασμού της μητρικής πολυεθνικής εταιρείας, στελέχη που εργάζονταν σε περιφερειακές οριζόντιες θέσεις και υπηρεσίες του κλάδου του παγωτού μετατίθενται σε παρόντα χρόνο σε νέες θέσεις από όπου θα εξυπηρετούν τα υπόλοιπα προϊόντα της εταιρείας και το βραχίονα Unilever Food Solutions, ο οποίος δείχνει να αποκτά επιχειρησιακή προτεραιότητα εντός της εταιρείας.
Ωστόσο, παρά την απώλεια εργατικού δυναμικού, ο κλάδος παγωτού δεν θα μείνει πίσω, όπως έχει αποφασιστεί, σε θέματα διαφήμισης, προώθησης, marketing και τοποθέτησης. Οι νέες θέσεις που έχουν ανοίξει φιλοδοξούν να καλύψουν τα όποια κενά.
Επιστροφή του Γρηγόρη Αντωνιάδη στην Ελαΐς Unilever
Δείγμα του «ανέμου ανανέωσης» που πνέει στην Ελαΐς Unilever είναι, μεταξύ άλλων, εξάλλου και η ανάληψη καθηκόντων συμβούλου εξωτερικών υποθέσεων από το έμπειρο στέλεχος της αγοράς, Γρηγόρη Αντωνιάδη. Η συμφωνία της Ελαΐς Unilever με τον κ. Αντωνιάδη αφορά εξωτερική συνεργασία, καθώς ο ίδιος εξακολουθεί να παραμένει μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Ελληνικής Ζυθοποιίας Αταλάντης (ΕΖΑ). Ο κ. Αντωνιάδης παραμένει επίσης πρόεδρος του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδος και άλλωστε, προέρχεται από τα «σπλάχνα» της Ελαΐς Unilever, ως στέλεχος της εταιρείας σε κορυφαίες θέσεις ευθύνης -και του αντιπροέδρου του διοικητικού συμβουλίου, ανάμεσά τους- για 34 χρόνια, από το 1984 έως το 2018.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter