Σε αναδιοργάνωση του πλάνου της για τα convenience καταστήματα προχωρά η αλυσίδα Sainsbury’s στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Το πρόγραμμα που ανακοινώθηκε είναι πολύμηνο και ξεκινά από την αναθεώρηση του προσφερόμενου κωδικολογίου ανά κατάστημα και καταλήγει στην αποστολή να δημιουργηθεί ισορροπημένη εικόνα στην εξωτερική όψη των 800 καταστημάτων της βρετανικής αλυσίδας, που θεωρούνται ως convenience stores. Αρκετά από αυτά έχουν πεπαλαιωμένο λογότυπο της αλυσίδας.

Επίσης, υπάρχουν σημεία αυξημένης κίνησης που διαπιστωμένα εμφανίζουν έλλειψη προσωπικού.

Στόχος η κοινή εμπορική εικόνα
Πιο συγκεκριμένα, 180 καταστήματα θα αναδιαμορφωθούν εξωτερικά και εσωτερικά, με στόχο την κοινή εμπορική εικόνα, αλλά και την ενσωμάτωση της δυνατότητας τοποθέτησης μεγαλύτερου όγκου τροφίμων -περισσότερων κωδικών- στο ράφι. Μόνο το 15% των σούπερ μάρκετ Sainsbury’s προσφέρει στους καταναλωτές το πλήρες κωδικολόγιο branded τροφίμων που έχει εξασφαλίσει μέσω συμφωνιών η αλυσίδα. Υπολογίζεται η περαιτέρω εκμετάλλευση επιφάνειας 300.000 τ.μ. εντός των 180 καταστημάτων συνολικά. Η λογική της προσθήκης περισσότερων κωδικών food-to-go αναμένεται να κυριαρχήσει σε οριζόντια εφαρμογή, οπότε έχουν ενημερωθεί ήδη από τον Σεπτέμβριο οι προμηθευτές υποκατηγοριών έτοιμων γευμάτων για μεγαλύτερες παραγγελίες από το μήνα Νοέμβριο. Ο στόχος προφανώς είναι το καταναλωτικό κοινό από εργαζόμενους που ψωνίζουν στα convenience καταστήματα στο διάλειμμά τους.

Σύμφωνα με την Kantar, η ανάπτυξη της Sainsbury’s στο Ηνωμένο Βασίλειο στο πρώτο εννιάμηνο του 2024 βρίσκεται μεταξύ 14,8% και 15,2%, σε σχέση με το περσινό αντίστοιχο χρονικο διάστημα.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter