Τη δική της ετικέτα στο κρασί παρουσίασε η Amazon, προσφέροντας μια γκάμα πέντε ποικιλιών -Pinot Grigio, Merlot, Chardonnay, Grenache Rosé και Riesling Qualitätswein.

Κύρια στόχευση αποτελεί η γερμανική αγορά, αλλά η σειρά είναι διαθέσιμη και για το κοινό του Ηνωμένου Βασιλείου. Το λανσάρισμα του PL κρασιού ακολουθεί την πρόσφατη παρουσίαση των PL αλκοολούχων ποτών του online λιανεμπόρου (Tovess), όπου έχει ανακοινώσει πως προτίθεται να προσθέσει στο μέλλον και άλλους κωδικούς. Τα προηγούμενα χρόνια η Amazon είχε παρουσιάσει δικά της brand σε άλλες κατηγορίες, χωρίς τα αναμενόμενα αποτελέσματα, σύμφωνα με το ενημερωτικό site ESM.

Η έρευνα της αμερικανικής εταιρείας Marketplace Pulse, που αφορούσε 23.000 PL προϊόντα, κατέδειξε, σύμφωνα με τους αναλυτές, πως οι δυνατότητες της Amazon στη διαχείριση δεδομένων και στην εξασφάλιση υψηλών θέσεων στις μηχανές αναζήτησης δεν έχει αντίκρυσμα στα PL προϊόντα της.