Στα μέσα Νοεμβρίου, σε συνέχεια της πρόσφατης εξαγοράς της Whole Foods, η Amazon ανακοίνωσε τη μείωση τιμών στους κωδικούς ειδών χαρτοπωλείου που απευθύνονται στη χριστουγεννιάτικη αγορά, αλλά και σε είδη παντοπωλείου της αλυσίδας.

Για παράδειγμα, οι πελάτες της μπορούσαν να αγοράσουν γαλοπούλα οργανικής παραγωγής σε σημαντικά χαμηλότερη τιμή (σχεδόν -30%). Επιπλέον, τα μέλη της Amazon Prime μπορούσαν να εξοικονομήσουν άλλα 50 σεντ ανά μονάδα βάρους., δείχνοντας στο ταμείο τα εκπτωτικά κουπόνια που είψαν λάβει μέσω email. Να σημειωθεί πως η Whole Foods ήταν έως σήμερα γνωστή ως αλυσίδα με υψηλές τιμές.

Όπως δήλωσε στα ΜΜΕ ο CEO της Whole Foods, John Mackey, τον Αύγουστο, όταν υπεγράφη η συμφωνία εξαγοράς, οι πελάτες της αλυσίδας πρέπει να περιμένουν πολλά ακόμη, εφόσον η εταιρεία είναι αποφασισμένη να προσφέρει συνεχώς νέες εκπλήξεις και προτάσεις που θα τους ικανοποιούν, στην προσπάθεια διεύρυνσης του πελατολογίου της.