«Γαλλογερμανικός» πόλεμος επίκειται επί ελληνικού εδάφους, καθώς ο γερμανικός κολοσσός στη διανομή των καλλυντικών, η αλυσίδα Douglas, σχεδιάζει την είσοδο της στην αγορά της χώρας μας και φυσικά τη «σύγκρουσή» της με τη μεγάλη ανταγωνίστριά της σε ευρωπαϊκό επίπεδο, τη γαλλική Sephora.
Ο όμιλος της Douglas, με περισσότερα από 1.850 καταστήματα σε 20 ευρωπαϊκές χώρες και στις ΗΠΑ, διερευνά την αγορά της Ελλάδας τουλάχιστον επί τέσσερα χρόνια. Οι προθέσεις της εκδηλώθηκαν όταν επιδίωξε τη δημιουργία μεγάλου καταστήματός της εντός του εμπορικού κέντρου Mediterranean Cosmos, στη Θεσσαλονίκη. Μάλιστα, έφτασε πολύ κοντά στην πραγματοποίηση της συγκεκριμένης επένδυσης, όμως τελικά δεν ευοδώθηκε. Ωστόσο, η καινούργια της προσπάθεια, μέσω της δημιουργίας εταιρικού σχήματος για την ελληνική αγορά, αναμένεται να αποδώσει με τη δημιουργία των πρώτων καταστημάτων της στην Αττική, αλλά και σε πόλεις, όπως η Λάρισα κι η Θεσσαλονίκη.
Η τιμολογιακή πολιτική της Douglas στον τομέα των καλλυντικών, τουλάχιστον στη Γερμανία, είναι ιδιαίτερα ελκυστική για τους καταναλωτές, ενώ σε περιόδους εκπτώσεων οι προσφορές της εταιρείας δεν μπορούν να παρακολουθηθούν εύκολα από τους ανταγωνιστές της. Μάλιστα, σε πολλά προϊόντα η Douglas είναι φθηνότερη ακόμη και από τα καταστήματα των αφορολόγητων ειδών (πχ των αεροδρομίων). Στην οικογένεια του γερμανικού ομίλου μετέχουν κι άλλες λιανεμπορικές αλυσίδες, που δραστηριοποιούνται στις αγορές του βιβλίου, των κοσμημάτων, των ειδών γυναικείας μόδας κλπ.