Η Aldi προηγείται στην ικανοποίηση πελατών Σύμφωνα με την ετήσια έρευνα που πραγματοποιήθηκε από το περιοδικό Which?, η Aldi κέρδισε την τρίτη θέση στην ικανοποίηση πελατών με κριτήριο τις τιμές, την ποιότητα και την εξυπηρέτηση.

[Μεγάλη Βρετανία] Με αυτόν τον τρόπο βρέθηκε πάνω από τις τέσσερις μεγαλύτερες αλυσίδες της χώρας, την Tesco, την Asda, τη Sainsbury’s και τη Morrisons. Στην έρευνα συμμετείχαν 12.404 μέλη της online κοινότητας του περιοδικού που βαθμολόγησαν τα δέκα μεγαλύτερα σούπερ μάρκετ (παραδοσιακά και διαδικτυακά).

Την πρώτη θέση κέρδισε η Waitrose και τη δεύτερη η Marks & Spencer. Η καλύτερη βαθμολογία της Aldi αφορούσε στις τιμές των προϊόντων (καταναλωτές δήλωσαν πως μείωσαν το κόστος του καλαθιού τους κατά 1/3 ψωνίζοντας από την Aldi) αλλά και τη σχέση αξίας/τιμής των φρέσκων προϊόντων.