Η ολλανδική αλυσίδα δήλωσε πρόσφατα πως σκοπεύει να αναπτύξει σημαντικά τις online πωλήσεις της μέσα στα επόμενα τρία χρόνια, με σταδιακή μετάθεση μεγάλου ποσοστού των πωλήσεων της στις κατηγορίες των τροφίμων αλλά και γενικώς στις κατηγορίες των καταναλωτικών αγαθών στο εν λόγω κανάλι.

Η ανάπτυξη των online πωλήσεων υπολογίζεται να οδηγήσει σε τζίρο από 1,7 δισ. δολάρια σήμερα στα 3,1 δισ. δολάρια το 2017. Παράλληλα, οι επενδύσεις της αλυσίδας στο e-commerce διεθνώς θα φθάσουν μεταξύ 2014-2017 στα 75 δισ. δολάρια, όπως δήλωσε ο Dick Boer, CEO της Ahold σε συνέντευξη τύπου που δόθηκε στην Ολλανδία. Η αλυσίδα θα επιδιώξει την αύξηση του μεριδίου της, αυξάνοντας τη γεωγραφική εμβέλεια των δραστηριοτήτων της και διευρύνοντας την προσφερόμενη γκάμα προϊόντων. Για παράδειγμα η Peapod, η online αλυσίδα καταναλωτικών αγαθών, θυγατρική της Ahold, προγραμματίζει τη λειτουργία μιας νέας αποθήκης, μέσω της οποίας θα εξυπηρετεί την αγορά της Ινδιανάπολης, ενώ ένα νέο κέντρο διανομής στο Νιου Τζέρσεϋ συνέβαλε στη διεύρυνση της γκάμας των προϊόντων που μπορεί να διανέμει στην περιοχή του μετρό της  Νέας Υόρκης στα 18.000 SKUs. Οι πωλήσεις της αλυσίδας Peapod αναμένεται να φθάσουν μέχρι το τέλος του 2014 στα 590 εκατ. δολάρια, σημειώνοντας ρυθμό ανάπτυξης, οποίος τα τελευταία χρόνια έχει φθάσει στο 11%.