Η Ahold Delhaize θα εξερευνήσει τις δυνατότητες αξιοποίησης εφαρμογών τεχνητής νοημοσύνης (Artificial Intelligence-AI) στο λιανεμπόριο, σε συνεργασία με το Κέντρο Καινοτομίας για την Τεχνητή Νοημοσύνη (Innovation Center for Artificial Intelligence -ICAI), του Πανεπιστημίου του Άμστερνταμ.

Ο όμιλος ανακοίνωσε πως πρόκειται για το πρώτο εργαστήριο καινοτομίας του ICAI, που ξεκίνησε τη λειτουργία του τον Απρίλιο, στο Επιστημονικό Πάρκο της ολλανδικής πόλης. Σύμφωνα με την Ahold Delhaize, επτά διδακτορικοί επιστήμονες θα αναζητήσουν αλγόριθμους που, σε ένα πλαίσιο κοινωνικά υπεύθυνης λειτουργίας, θα μπορούν να συμβουλεύουν τους καταναλωτές και να διαχειρίζονται, μέσω διαφανών διαδικασιών ΑΙ τεχνολογίας, την εφοδιαστική αλυσίδα.

Τα καταστήματα Albert Heijn, καθώς και τα brands που πωλούνται online μέσω του bol.com, θα συμμετέχουν στην έρευνα. Αναφερόμενος στη νέα αυτή πρωτοβουλία, ο CEO του ομίλου, Frans Muller (θα πάρει τη θέση του Dick Boer στο τιμόνι του ομίλου, την 1η Ιουλίου), δήλωσε πως η Ahold Delhaize ανυπομονεί να ξεκινήσει αυτή η συνεργασία, ενώ τόνισε πως η τεχνητή νοημοσύνη προσφέρει αμέτρητες δυνατότητες για το λιανεμπόριο, τον καταναλωτή και γενικότερα την κοινωνία.

Μιλώντας πιο συγκεκριμένα για τα οφέλη της συνεργασίας στην εφοδιαστική αλυσίδα, τόνισε πως στόχος, μεταξύ άλλων, είναι να βελτιωθεί η διαθεσιμότητα των προϊόντων στους πελάτες των καταστημάτων του ομίλου, λαμβάνοντας υπόψη τις τοπικές καιρικές συνθήκες.

Παράλληλα, σημείωσε πως στόχος θα είναι και η βελτίωση τη διαθεσιμότητα της γκάμας των προϊόντων του bol.com στους επισκέπτες του. «Τα στοιχεία και η γνώση που θα προκύψει από την ερευνητική διαδικασία, θα διαμοιραστούν σε όλα τα brands του ομίλου, στις ΗΠΑ και την Ευρώπη.