Το πρώτο της μικρό σούπερ μάρκετ παρουσίασε η Walmart στην Κίνα, με στόχο να εξυπηρετήσει τους πελάτες των πυκνοκατοικημένων περιοχών.

Το κατάστημα έχει χώρο πώλησης περίπου 1.200τμ, περίπου το 10% ενός συνηθισμένου σούπερ μάρκετ της αλυσίδας, και διαθέτει πάνω από 8.000 κωδικούς, ενώ το 90% περίπου των προϊόντων θα είναι πωλούνται και μέσω του JD.com. Το ενδιαφέρον στοιχείο λειτουργίας του νέου σημείου πώλησης είναι ότι διαμορφώνει την τοποθέτηση των προϊόντων στο ράφι αξιοποιώντας ένα hi-tech σύστημα.

Οι υπάλληλοι διευκολύνονται στον εντοπισμό των προϊόντων που συνθέτουν μια παραγγελία, ενώ η εκτέλεσή της μπορεί να γίνει εντός 30 λεπτών, όταν το σημείο παράδοσης βρίσκεται σε απόσταση έως 2 χιλ. Επίσης, οι πελάτες θα μπορούν να κάνουν την πληρωμή των αγορών τους χρησιμοποιώντας mobile συσκευές, μέσω WeChat Pay. Το κατάστημα έχει ως στόχο την προσφορά omnichannel εμπειρίας, με την εκμετάλλευση των ισχυρών σημείων της Walmart και του JD.com.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, την ημέρα των εγκαινίων του καταστήματος σημειώθηκε ένα νέο ρεκόρ στο JD.com, αφού δέχθηκε πάνω από 1.000 online παραγγελίες. Η ταχύτερη παράδοση πραγματοποιήθηκε σε λιγότερο από 10’ από τη στιγμή της παραγγελίας. Πρόκειται για ένα σημαντικό βήμα εξάπλωσης της νέας τάσης των μικρών καταστημάτων λιανικής τροφίμων, που αφορά στην ανάπτυξη από κοινού των online και των offline υπηρεσιών, όπως στα Alibaba’s Hema Fresh and JD.com’s 7Fresh.