Από τις ευρωπαϊκές αγορές στις οποίες ο όμιλος Heineken κατέγραψε σημαντική αύξηση στον όγκο πωλήσεων μπύρας κατά το πρώτο εξάμηνο του 2024 ήταν η Ελλάδα, σύμφωνα με τα εξαμηνιαία οικονομικά αποτελέσματα του ομίλου.

Σε αντίθεση με αγορές όπως η Γαλλία, η Ισπανία, η Ιταλία, η Πολωνία και η Ολλανδία, όπου ο όγκος πωλήσεων μειώθηκε κατά χαμηλό έως μεσαίο μονοψήφιο ποσοστό, στην Ελλάδα, τη Βουλγαρία και την Ουγγαρία καταγράφηκε διψήφια ανάπτυξη του όγκου πωλήσεων, ενώ στη Σερβία και στη Σλοβακία υψηλή μονοψήφια ανάπτυξη.
Ανοδικά κινήθηκε ο όγκος πωλήσεων και στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Συνολικά στην Ευρώπη, κατά το πρώτο εξάμηνο του 2024 ο όγκος πωλήσεων του ομίλου Heineken αυξήθηκε οργανικά κατά 0,6%, ενώ η ανάπτυξη για τις μπύρες χωρίς αλκοόλ ήταν ταχύτερη και κινήθηκε σε υψηλά μονοψήφια επίπεδα, με επικεφαλής τη Heineken 0.0. Αντίθετα, οι πωλήσεις σε αξία στην Ευρώπη υποχώρησαν κατά 2,1% συνολικά και κατά 1,1% οργανικά, πέφτοντας κάτω από τα 6 δισεκατομμύρια ευρώ (5,91 δισ., έναντι 6,04 δισ. στο πρώτο εξάμηνο του 2023).


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter