Την εξωστρέφεια των προϊόντων της ιδιωτικής ετικέτας «Από τον Τόπο μας» της Διαμαντής Μασούτης ΑΕ θα αναλάβει η νεοσύστατη εμπορική εταιρεία Hellenic Authentic Goods (HAGS). Πρόκειται για στρατηγική που επιχειρεί να προσθέσει αξία σε προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και ταυτόχρονα, υψηλότερη αναγνωρισιμότητα σε ιδιωτικά brands, τα οποία συμπεριληπτικά περιλαμβάνουν πολλαπλές συνεργασίες με προμηθευτές οι οποίες «αγκαλιάζονται» από ετικέτες της Μασούτης. Το κάνει αντίστοιχα ήδη η Lidl Ελλάς, σε συνεργασία με τα καταστήματα Lidl σε άλλες χώρες.

«Ενδιαφέρον για Made in Greece προϊόντα»
Η HAGS ιδρύθηκε από κοινού από τις οικογένειες Μασούτη και Διαμαντίδη. Διευθύνουσα σύμβουλος αναλαμβάνει η σύζυγος του Γιάννη Μασούτη και διευθύντρια της τεχνικής υπηρεσίας της Μασούτης, Ολυμπία Πίτου. Μέλος ΔΣ είναι ο Μάκης Διαμαντίδης, γιος του προέδρου και διευθύνοντα συμβούλου της εταιρείας κατασκευής διχτυών, Δίοπας, Συμεών Διαμαντίδη. Σημαντικό οργανωτικό ρόλο στην εμπορική εξαγωγική εταιρεία θα παίξει και η κόρη του, Μαγδαληνή. Ο Συμεών Διαμαντίδης, νυν πρόεδρος και του ΣΕΒΕ, μίλησε στο FOODReporter: «Υπάρχει έντονο ενδιαφέρον στο εξωτερικό για Made in Greece προϊόντα. Θα χρησιμοποιήσουμε τεχνογνωσία και όλα τα μέσα που έχουμε στη διάθεσή μας, ώστε να τοποθετήσουμε προϊόντα σε κάθε δυνατό σημείο ανά τον κόσμο. Μεγαλώνοντας την προσφορά μέσα από πολλές συνεργασίες, μπορούμε να δημιουργήσουμε την ευκαιρία και για μικρότερες εταιρείες να εξάγουν προϊόντα, ώστε να μεγαλώσουν και να αναπτυχθούν περαιτέρω».

Ο κ. Διαμαντίδης δεν απέκλεισε και τη δημιουργία νέων ετικετών στο μέλλον σε συνεργασία με τη Μασούτης, όμως διεμήνυσε ότι η αρχή θα γίνει με την ετικέτα «Από τον Τόπο μας», που είναι χαρακτηριστική της ελληνικότητας και όχι με εκείνη του MrGrand. Η HAGS θα αγοράζει κατευθείαν προϊόντα από τη Μασούτης ΑΕ. Η τελευταία αντίστοιχα θα πραγματοποιεί τις σχετικές συμφωνίες με προμηθευτές -και τον ποιοτικό έλεγχο- για παραγωγή προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, στις οποίες πλέον θα προσφέρει την επιπλέον ελκυστική επιλογή του «εισιτηρίου» για το εξωτερικό. Η δραστηριότητα της HAGS αναμένεται να χρησιμοποιηθεί ως ατού για την προσέλκυση περισσότερων προμηθευτών. Σκοπός της HAGS είναι να τοποθετήσει προϊόντα τόσο σε σούπερ μάρκετ του εξωτερικού, όσο και σε μικρή λιανική και δίκτυο Ho.Re.Ca. εκτός Ελλάδος. Η πρώτη παρουσία της HAGS σε ευρύ κοινό αναμένεται να γίνει στη Food Expo 2025, όπου ήδη έχει «κλειστεί» περίπτερο.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter