Διακριτικά, αλλά οργανωμένα, η Walmart έκανε την είσοδό της σε έναν πολύ σημαντικό και αναπτυσσόμενο τομέα, όπως αυτός των συνδεδεμένων συσκευών.

Όπως ανακοινώθηκε στο πλαίσιο συνεδρίου, η αλυσίδα μελετά τον τρόπο σύνδεσης συσκευών, όπως τα οικιακά ψυγεία και ο κάδος απορριμμάτων, ώστε να γνωρίζει, για παράδειγμα, πότε ο καταναλωτής πετά τη συσκευασία γάλακτος.

Αυτή η πληροφορία θα τη βοηθήσει να υπολογίσει σε πόσο χρόνο καταναλώνεται το περιεχόμενο της συγκεκριμένης συσκευασίας και αντίστοιχα να αυτοματοποιήσει την παραγγελία του προϊόντος, ώστε να είναι διαθέσιμο προς παράδοση στον πελάτη.